Toon posts:

Battlefield 2 patch 1.4 kan ik niet installeren ?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan via de EA downloader de patch 1.4 downloaden ,maar als die gedownload is en ik het probeer te instaleren, zegt een windows kadertje, cant find battlefield2 (TM) download folder.
Ik heb echt alles gebprobeert tot aan een nieuw spel kopen , wat doe ik verkeerd?
Hetzelfde voor het boosterpack armored fury en alle andere patches, asjeblief help
Groet Jeroen

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 19:32
HEB JE EEN NIEUW SPEL GEKOCHT OMDAT DE PATCH NIET WOU INSTALLEREN!? 8)7 8)7 _/-\o_

Probeer de game eens helemaal weg te gooien (letop gebruik de uninstaller!!) en opnieuw te installeren.

Verwijderd

Klinkt allemaal erg overdreven dit.

Ga even naar de cache van EA Downloader (ergens in Program Files, dan iets met EA). Doorzoek die folders even totdat je de 1.4 patch exe file vind en installeer die.

Lukt dat niet, download gewoon de patch elders (neem wel ff de full, jammer van de 531 MB). En installeer die. Niets bijzonders.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, ik ga het gelijk proberen, ben zo terug

Verwijderd

Topicstarter
ok , het lukt nog steeds niet, ook niet als ik de file in de folder zet van battlefield 2?
Fomuffu jij lijkt hier alles van te weten, heb je enig idee hoe ik dit kan oplossen,
groet Jeroen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook jouw zip gedowload en in de system 32 map gezet ,..mmmm
kan het aan een firewall liggen, all denk ik dat ik ze allemaal heb uitgezet , het probleem is nl dat allebij de foldertjes die erbij hoorde met de codes van 2 dezelfde games is weggegooid door mijn lieftallige meid ,die dacht dat het reclame was, nou ja om een lang verhaal kort te houden, is dit op te lossen ? groet Jeroen

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:37:
ik heb ook jouw zip gedowload en in de system 32 map gezet ,..mmmm
kan het aan een firewall liggen,
Nee.
Reinstall je pc is? :P
Check je register instellingen. (evt. deleten en dan opnieuw bf2 erop kwakken)

Anders: Pc uit het raam gooien. :z

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
Hhhaaah , maar dat kreng is splinter nieuw , draait op 64 bit 2gig geheugen , de hele reutelmeteut
ok de 64 bit loopt niet altijd soeple ,maar voor de patches werkte alles goed met battlefield 2.
Ik ga denk ik maar een echte gun kopen, kijken of ze na 15 seconden weer levend worden bij een spawn punt :D

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

[ Voor 97% gewijzigd door Avalaxy op 16-09-2006 16:47 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:45:
Hhhaaah , maar dat kreng is splinter nieuw , draait op 64 bit 2gig geheugen , de hele reutelmeteut
ok de 64 bit loopt niet altijd soeple ,maar voor de patches werkte alles goed met battlefield 2.
Ik ga denk ik maar een echte gun kopen, kijken of ze na 15 seconden weer levend worden bij een spawn punt :D
Wat is 64bit geheugen? :? Of bedoel je een cpu van 64bit? of een OS van 64 bit?

Dus haal er is een register cleaner overheen terwijl bf2 al uninstalled is en als dat niet mocht werken en je wilt persé je Bf2 spelen gewoon ff je HD formatten. :)
(En dan een 32bit OS installen mocht je nu XP x64 of Vista 64bit hebben geinstalled)

[ Voor 25% gewijzigd door MensionXL op 16-09-2006 16:51 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1