Ik heb het spel Pirates of the carribean. Heb het spel met succes geinstalleerd en hij start ook gewoon op. Vervolgens kom ik in het hoofdmenu en als ik dan op "new game" klik, dan gaat hij laden, maar tijdens het laden stopt het spel er gewoon mee en kom ik terug in windows. Ik heb al geprobeerd het spel opnieuw te installeren en ik heb ook geprobeerd resoluties en dergelijken van zowel het spel als mijn desktop aan te passen, maar dat werkt ook niet. Ik heb directx 9 en wmp 9 ... dus die zijn iig up to date.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb gezocht en er was een paar maanden terug iemand met een zelfde probleem. Daar werd gezegd dat hij te weinig info gaf, system specs of iets dergelijks en dat soort gegevens.
Nu wil ik die met alle plezier geven, MAAR ik ben absoluut geen wiz kid en zo dus niet weten waar ik dat soort info kan vinden. Als iemand me even kan uitleggen wat jullie precies aan info nodig hebben en waar ik dat op mijn computer kan vinden, dan zoek ik dat op.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb gezocht en er was een paar maanden terug iemand met een zelfde probleem. Daar werd gezegd dat hij te weinig info gaf, system specs of iets dergelijks en dat soort gegevens.
Nu wil ik die met alle plezier geven, MAAR ik ben absoluut geen wiz kid en zo dus niet weten waar ik dat soort info kan vinden. Als iemand me even kan uitleggen wat jullie precies aan info nodig hebben en waar ik dat op mijn computer kan vinden, dan zoek ik dat op.