Ik fotografeer nog niet lang, maar dit is dan mijn eerste topic over fotografie. Ik woon in Veenendaal, west wel te verstaan en dit zijn foto's van het parkje wat daar ligt. Op zo'n mooie dag als vandaag vraagt het er gewoon om om te fotografeerd te worden. Ik denk dat dit nog lang niet super goed is, maar ieder begin is een begin.
Foto 1. Overzichts shot van de vijver.

Foto 2. De karakteristieke ''driehoeken'', waardoor de vijver ook wel de vijver met de driehoeken word genoemd.

Foto 3. Wederom de driehoeken.3 staan er in het water, 1 hangt er aan de muur op de kade (niet zichtbaar).

Foto 4. 1 van driehoeken.

Foto 5. Natuurlijk horen vogels ook bij het park, hier 2 eenden en een reiger.

Foto 6. In het midden van het parkje, is er mogelijkheid voor honden om te rennen in een afgeschermd gebied. Dit gebeurd dan ook veel, bijv. door onze hond heike.

Reacties zijn altijd welkom, positief en negatief. Ik moet er nog van leren
Foto 1. Overzichts shot van de vijver.

Foto 2. De karakteristieke ''driehoeken'', waardoor de vijver ook wel de vijver met de driehoeken word genoemd.

Foto 3. Wederom de driehoeken.3 staan er in het water, 1 hangt er aan de muur op de kade (niet zichtbaar).

Foto 4. 1 van driehoeken.

Foto 5. Natuurlijk horen vogels ook bij het park, hier 2 eenden en een reiger.

Foto 6. In het midden van het parkje, is er mogelijkheid voor honden om te rennen in een afgeschermd gebied. Dit gebeurd dan ook veel, bijv. door onze hond heike.

Reacties zijn altijd welkom, positief en negatief. Ik moet er nog van leren