Toon posts:

Asus P5W DH Deluxe afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de remote van mijn nieuwe moederbord. Het gaat om de Asus P5W DH Deluxe. Het moederbord werkt prima alleen ik krijg als ik de ontvanger van de afstandsbediening heb aangesloten toch 'disconnected' te zien in het 'settings' scherm. Ik heb de drivers van de DVD geïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd en de receiver zit ook in de goede USB-poort. De afstandsbediening geeft gewoon licht als ik ergens op druk alleen mijn pc reageert niet. Heeft iemand anders ook dit probleem of weet iemand wat je hier aan kunt doen? Ik heb ook in het configuratiescherm de optie dat hij hem uit stand-by mag halen aangevinkt.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hij mag in 2 USB poorten zitten, probeer de andere eens.

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-03 12:34
Ik heb nu ook juist dit probleem. Afstandsbediening werkte perfect, ik installeer de drivers van mijn logitech prut en afstandsbediening staat op disconnected.
Ik heb de drivers van mijn remote opnieuw geinstalleerd, gekeken of er miss opties aan stonden van mijn keyboard die de asfstandsbediening zou kunnen tegenwerken. Zonder resultaat.

De links van de post waar dj raven naar verwijst, 1 ervan werkt niet... Ik heb ook op de site van asus maar niet teruggevonden. En die site werkt zo traaaaaaaag ook man }:O