[Vista] Acer Notebook netwerk software

Pagina: 1
Acties:

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:38
Ik heb gisteren Windows Vista geïnstalleerd op mijn Acer WLMi 5024WLMi. Hier zit een Broadcom 802.11g Wireless netwerkkaart in die netjes wordt herkend in Vista. Het enige probleem is dat deze netwerkkaart wordt "aangezet" door een knop die op de voorkant van de laptop zit.

Deze knop stuurt wat acer software aan wat Launch Manager heet. Deze software werkt in XP geweldig, maar in Vista niet.

Op verschillende plekken op internet wordt aangeraden om Launch Manager op Vista te installeren in de Windows 2003 server compatibility mode met administrator rechten. Dit werkt op de een of andere manier niet (bij mij althans).

Ik heb verschillende keren de software opnieuw geïnstalleerd onder verschillende compatibilty modes met en zonder administrator rechten. Dit alles zonder succes.

Heeft iemand nog tips of ervaringen om het wireless gebeuren aan de praat te krijgen onder Vista?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.