Toon posts:

Xbox 360 wireless controller gaat niet meer aan.

Pagina: 1
Acties:
  • 3.676 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen, gaat één van mijn wireless controllers niet meer aan, als ik op de power knop van de controller druk. Hij gaat nog wel automatisch aan als ik hem met oplaadkabel verbind met mijn xbox 360. Ik kan dan zien dat de batterij vol opgeladen is. Ook valt de controller uit wanneer ik de kabel uit mijn xbox haal. Wat kan het zijn? Ik dacht eerst dat de powerknop niet meer werkte, maar die reageerd gewoon goed als hij aan staat als hj aan de kabel zit.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 12:43 ]

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:38
Kun je wel je 360 ermee aan zetten? Bel anders even de helpdesk van microsoft, die hebben een afdeling voor de Xbox.

[ Voor 3% gewijzigd door Haijo op 16-09-2006 15:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Haijo schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:22:
Kun je wel je 360 ermee aan zetten? Bel anders even de helpdesk van microsoft, die hebben een afdeling voor de Xbox.
Nope dat bedoel ik juist dat ik mijn xbox er neit mee aan kan zetten, hij valt namelijk ook uit wanneer hij
van de oplader af is.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
accu kapot ?

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me stug want hij doet het wel als hij is aangesloten op de kabel, of slaat hij dan de accu over?

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

ja dan slaat ie de accu over

probeer gewone batterijen eens in die controller

Verwijderd

Topicstarter
Stronkie schreef op zondag 17 september 2006 @ 00:57:
ja dan slaat ie de accu over

probeer gewone batterijen eens in die controller
Yup die werkte wel! Daarna heb ik even over de accu geblazen en in de controller, en heb er weer in gedaan, en hij deed het weer perfect:D.
Dus dit topic kan gesloten worden.
Pagina: 1