ik zit te twijfelen, ik wil voor mijn huidige systeem nog 1× een grote upgrade doen
van mijn huidige athlon64 3500+ (sckt 939) naar een athlon64 X2 4600+ of nog beter 4800+
(beide ook socket 939)
nu is de vraag, wanneer is eigenlijk het beste moment om dat te doen
aangezien over een kleine 3 maanden sinterklaas en de kerstman voor de deur staan
en ik maar een arm studentje ben die die hulp van 'sinterklaas' wel nodig is (op dit moment)
wat is het slimste:
* nog even wachten, want storm loopt het toch niet op de athlon CPU's (iig niet meer, omdat de conroe er is)
* nu aanschaffen, want de voorraden zijn bijna op
* halverwege november aanschaffen, want dan zijn de prijzen nog 'iets' gezakt, en heb je meer kans er nog 1 te bemachtigen
* je kan nog gerust wachten tot december, en dan 1 voor een mooi prijsje aanschaffen
* ''eigen aanvulling''
nou weet ik wel: ''als je wacht in de pc wereld loop je altijd achter'' enz enz
maar ik heb op het moment het budget niet, om nu al aankopen te doen
maar mocht 'sinterklaas'mij finaciëel bijstaan, dan is dat voor mij wel even wat aantrekkelijker
en daarom wil ik eigenlijk nog 3 maandjes wachten
wie o wie geeft mij wijze raad
moederbord hoeft niet vervangen te worden (dus mensen hoefen ook niet ''koop gewoon een conroe'' te gaan roepen, want dat is dan een beetje te duur, ook voor sinterklaas en mij gecombineerd
)
van mijn huidige athlon64 3500+ (sckt 939) naar een athlon64 X2 4600+ of nog beter 4800+
(beide ook socket 939)
nu is de vraag, wanneer is eigenlijk het beste moment om dat te doen
aangezien over een kleine 3 maanden sinterklaas en de kerstman voor de deur staan
en ik maar een arm studentje ben die die hulp van 'sinterklaas' wel nodig is (op dit moment)
wat is het slimste:
* nog even wachten, want storm loopt het toch niet op de athlon CPU's (iig niet meer, omdat de conroe er is)
* nu aanschaffen, want de voorraden zijn bijna op
* halverwege november aanschaffen, want dan zijn de prijzen nog 'iets' gezakt, en heb je meer kans er nog 1 te bemachtigen
* je kan nog gerust wachten tot december, en dan 1 voor een mooi prijsje aanschaffen
* ''eigen aanvulling''
nou weet ik wel: ''als je wacht in de pc wereld loop je altijd achter'' enz enz
maar ik heb op het moment het budget niet, om nu al aankopen te doen
maar mocht 'sinterklaas'mij finaciëel bijstaan, dan is dat voor mij wel even wat aantrekkelijker
en daarom wil ik eigenlijk nog 3 maandjes wachten
wie o wie geeft mij wijze raad
moederbord hoeft niet vervangen te worden (dus mensen hoefen ook niet ''koop gewoon een conroe'' te gaan roepen, want dat is dan een beetje te duur, ook voor sinterklaas en mij gecombineerd
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle