Gisteren na een heel erg gezellig bruiloftfeest, laat thuis; Blauwe brief op de deurmat
Enfin, in de enveloppe zat netjes een diskette, retourenveloppe, en een brief dat ik aangifte moet doen over het jaar 2005. Ik moet deze aangifte voor 1 Novemeber digitaal aan hebben geboden.
OK, natuurlijk niets mis mee, maar ik vraag me af waarom ik deze zo laat krijg, en waarom ik deze uberhaupt nu nog krijg. Op de FP van de belastingdienst kom ik het antwoord al direct tegen:
OK, natuurlijk niets mis mee, maar ik vraag me af waarom ik deze zo laat krijg, en waarom ik deze uberhaupt nu nog krijg. Op de FP van de belastingdienst kom ik het antwoord al direct tegen:
Nu is dus de vraag wat voor de belastingdienst de reden zou zijn om mij als één van die 300.000 "gelukkigen" te bestempelen? "Op basis van actuele gegevens" vind ik aardig "onduidelijk". Enige kan ik bedenken dat ik op 23 Augustus 2006 een hypotheek is gepasseerd, maar het nieuwsbericht is van 5 september, en ben niet gewend dat ze bij de BD zo snel zijn.Alsnog aangifte inkomstenbelasting 2005 doen (5 september 2006)
Op basis van actuele gegevens krijgen ongeveer 300.000 particulieren in september alsnog een verzoek om aangifte te doen voor de inkomstenbelasting 2005. Als u zo’n verzoek krijgt, bent u verplicht om aangifte te doen. U kunt dit doen met de aangiftediskette die u bij het verzoek ontvangt, of met het aangifteprogramma 2005. Wilt u een papieren aangiftebiljet ontvangen, bel dan met de BelastingTelefoon: 0800 - 0543.
20*350ZO45°