Toon posts:

DVD loopt niet lekker op 100 Hz t.v.

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nieuwe JVC breedbeeld tv (100 Hz). En daarbij een Sony DVD-speler. Nu was ik een DVD van feyenoord aan het kijken (never mind feyenoord... :) ) Nu viel het mij op dat wanneer de spelers met de bal rennen, je heel goed kunt zien dat het een 100 Hz tv is, met andere woorden; de beeldjes overlappen mekaar gedeeltelijk en er is niet naar te kijken... :( Heeft iemand anders dit probleem ook ? Of heeft iemand dezelfde tv en dvd-speler ???

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Heb ik ook met een 100hz philips breedbeeld tv. Ik kan dan kiezen voor een smart picture, in dit geval sport, en dat lost het probleem gedeeltelijk op. Maar ik ben met je eens sport op een 100 hz tv = :r

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 13:08

Steffie

Opaque

Op maandag 29 januari 2001 22:49 schreef Majestic het volgende:
Maar ik ben met je eens sport op een 100 hz tv = :r
weinig last van hoor ...
heb een vrij nieuwe panasonic tv en daar zit ook een speciale functie op .. daarmee kan je instellen of je een dynamisch beeld wilt hebben of een normaal beeld ... als je normaal kiest en je hebt 100hz aanstaan dan is voetbal en vooral motogp ook goed te bekijken ...
de oudere 100hz tv's hadden hier wel problemen mee als ik me niet vergis ...

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Je moet alle digitale shit van die philips tv uitzetten
dus geen DNR enzo
dan wordt het beter

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

DNR = dynamic noise reduction toch ? heeft toch niets met het beeld te maken..

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 20:54

d-motion

zow... en dan nu...

Op dinsdag 30 januari 2001 22:54 schreef ViperZ het volgende:
Je moet alle digitale shit van die philips tv uitzetten
dus geen DNR enzo
dan wordt het beter
Hij zij dan wel dat tie een JVC heeft maar ViperZ heeft wel gelijk Ik heb ook een JVC en er zitten een helehoop digitale snufjes op die je allemaal op Min/Auto/Max kunt zetten. Cartoonnetwork is bijvoorbeeld op MAX heel mooi. Maar ga je voetbal kijken dan kun je inderdaad een probleem krijgen met een soort na vloei effect! (Alles op max met een JVC AV 28WFX1 kan ik nog steeds naar een voetbal wedstrijd kijken!)

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus ook een AV28 WFX1.....moet ik dan alle extra instellingen op max zetten ?

Of het ligt natuurlijk aan de dvd (schijf) !

Verwijderd

Voor degenen die een Philips Breedbeeld tv hebben (zelf 32pw9616) moet je Natural Motion (dus alleen Digital Scan) uitzetten in het BEELD-menu, als je sporten checkt... Voor films, tekenfilms en dergelijke is juist de activatie van Natural Motion een ideale beeldsetting... beeld wordt veel vloeiender en levensecht lijkt het.. bij sporten als voetbal lijkt het wel alsof de bal een (witte) spoor achterlaat.. wel vaag eigenlijk dat Philips hier nix over zegt..|:( Verder is dit toch echt 1 van de betere tv's... :):)

Verwijderd

Ik wil wel ruilen! ik heb een sony tv 55cm trinitron stereo en een sony VCR. ruilen? :P

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 15:55 schreef Wika het volgende:
Voor degenen die een Philips Breedbeeld tv hebben
Ik heb hiero ook een Philips 100 Hz breedbeeld , nn ik hoef nix speciaals in te stellen of zo hoor:?

Alles automatiek, beeld en geluid>:)
Pagina: 1