Geen beeld(signaal)?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07 21:21
Hallo,
Ik heb net een pc in elkaar gezet maar het werk nog niet 'helemaal'. Als ik de computer aanzet blijft het beeld 'zwart' (het beelscherm blijft op stand-by staan) maar de computer gaat wel 'aan'. De koeler draait en de cdrom-lade kan gewoon open en dicht gaan alleen geen beeld.. :'(
Kan dit aan de videokaart liggen?(niet goed gemonteerd bv.) of zou er nog een ander probleem kunnen zijn?
Alvast bedankt! :)
(ps. ik weet niet goed in welk forum ik dit moet plaatsen dus als dit ergens anders hoort, verplaats het aub..)

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:19
Het kan zo veel zijn, probeer eens wat uit. Bijv. zit alles wel goed? Andere graka werkt wel?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kan aan de videokaart liggen, maar het kan ook nog aan tig andere dingen liggen.

Dat je geen beeld krijgt is niet de oorzaak van je probleem, maar een gevolg. Probeer daarom dus te achterhalen wat je eigenlijke probleem is zodat je dat op kunt lossen. gebruik hiervoor de hangen en opstartentroubleshooter.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 18:56

Just_I

What did you just say?

Het kan idd zijn dat je vdeiokaart niet goed gemonteerd is of zelfs dood is. Het kan ook zijn dat de kabel tussen monitor en pc niet goed gemonteerd is en defect. Het kan ook zijn dat de monitor gewoon dood is of alleen een bepaalde ingang.

Kortom probeer even wat verschillende dingen uit met vervangende onderdelen.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niet verplaatsen maar op slot. Waarom? Omdat in de FAQ van zowel dit subforum als PMG als OH onderstaande link staat. Loop het door en je weet waar het fout gaat...

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.