Toon posts:

pci kaart in pci-expres moederbord??

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje..
Ik heb een gloednieuwe AMD PCI-express moederbord gekocht en wel de MSI K8N Neo4-f.
Nu heb ik alleen nog geen centen voor een pci-express videokaart |:(
Ik heb nog een oude pci kaart liggen maar die wil niet echt aan de slag lijkt wel. Iemand enig idee of en hoe dit kan gaan werken?? MOET je perse een pci-express videokaart hebben?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat denk je zelf? Nee dat werkt idd niet. Aansluiting is fysiek compleet anders.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
uiteraard probeer ik de pci kaart niet met geweld in het pci-expres slot te frotten, maar stop ik die in een van de normale pci-sloten.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:13:
uiteraard probeer ik de pci kaart niet met geweld in het pci-expres slot te frotten, maar stop ik die in een van de normale pci-sloten.
Zet dat dan erbij. Dan krijg je gewoon beeld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-07 19:38
Ja, dat werkt. Probeer het anders gewoon :)

[ Voor 8% gewijzigd door doeternietoe op 15-09-2006 22:15 ]

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Moet werken. Maar je kan het gewoon proberen toch..... PCI kaart erin, scherm eraan en kijken..
Simpel toch?

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Volgens mij zitten er gewoon ouderwetse PCI sloten op dat bord, of niet? Zie je helemaal niks bij het booten, of ben je nog niet zover gekomen?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm,

ja uiteraard heb ik het geprobeerd voordat ik dit postte, maar het lijkt dus niet te werken. Ik zit me nu af te vragen of die PCI kaart het loodje heeft gegeven.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Met zo weinig info kan niemand iets zinnigs zeggen. Let op dat het niet krijgen van beeld niet aan VGA kaart hoeft te liggen, het kan ook willekeurig andere defect zijn. Kijk in de FAQ van dit subforum naar de Hangen & Opstarten troubleshooter voor een lijst dingen te proberen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.