Wat is een normale temp voor een Thunderbird 1200? Ik heb een spire orb met wat arctic cooler en hij loopt langzamerhand toch echt in de 50 graden!
Iemand?
Iemand?
Alle proemn in n drek
sigloos
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Verwijderd
Die rubberen pootjes zijn om je core te beschermen.Op maandag 29 januari 2001 23:24 schreef borgqueen het volgende:
Die van mij word soms na een uurtje spelen wel 61 of 62 graden heel makkelijk. Maar toen ik de processor kreeg zaten er 4 van die zwarte rubberen pootjes op. Daar heb ik de Coolermaster op gedaan. Nou denk ik dat dat het is maar weet het niet zeker. Weet iemand dat hier ? Moet ik het met pasta gaan doen of is dat normaal zo heet?. Hij wordt echt al heel gauw 60+ graden. SOMEONE?????
Verwijderd
Verwijderd
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Verwijderd
Hey Clanleader..Op woensdag 21 maart 2001 01:05 schreef SaintNightmare het volgende:
A7V133 met tbird 1200C (niet OC'ed) met standaard Coolermaster cooler is bij mij idle 55c, stressed 63c.
Update: Thermal-tape van de coolermaster cooler vervangen door (standaard) koelpasta.
Idle nu 54c.
CPU oc'ed naar 1300. Nog steeds 54c idle (stressed wee'k nog nie).
Is TB 1200 axia core![]()
1300mhz grazende koei'n = 4.64mkeys
Verwijderd