p5b deluxe raid0

Pagina: 1
Acties:

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-02 20:38
Beste forum gangers,

ik heb vandaag dus me mobo enzovoorts in elkaar gezet en alles werkt prima zonder raid!

Nu wou ik raid installeren omdat het sneller moet zijn dan 2 losse disks.
Dus ik instructies volgens uit het boekje raid0 array gemaakt drivers tijdens install windows laden en partities gemaakt.

Echter als hij windows bestanden wilt gaan kopieren krijg ik de melding dat hij de bestanden van de floppy niet kan kopieren omdat er geen toegang tot is.

Wie kan me helpen of kan ik op een of andere manier een windows cd maken waar de drivers al in zijn gebakken?

Ik hoop dat jullie me snappen anders vraag maar raak antwoord ik asap.

ps.
mobo= p5b deluxe wifi
proc= e6400
hdd= 2x 300 maxtor
windows= autoinstall retestrak editie
geheugen= 2x512 ddr2 6400

||

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staat je floppydrive wel goed ingesteld in de bios, is het ding goed aangesloten en is je fdd drive dan wel floppy waar je van probeert te lezen niet gewoon brak?

Anders kun je met nlite altijd nog een cd slipstreamen met daarin de drivers die je wilt hebben :)

• stefanmarchal
ik heb meerder floppy disks gehad, ook heb ik op alle manieren het geprobeerd, het rare is alleen dat hij bij F6 het wel leest maar wanneer het gekopieerd moet worden het niet werkt :(

ik ga nlite morgen eens proberen dankjewel

||

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Je zou ook eens een andere FDD-kabel kunnen proberen. Baat het niet dan schaadt het niet :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• stefanmarchal
het is een hele nieuwe kabel zat bij me mobo, maar ik ga eerst even dat nlite proberen want het is wel makkelijk als ik een cd heb met alle drivers erop :)

||

• stefanmarchal
hmm vista heb ik wel raid kunnen installeren :P
maar ik vind het niet bijzonder snel ofzo, ik moet het eerder gewoon traag moeten noemen :'(

Dus zometeen alles maar weer uit raid halen en een gewone install maken.
iig bedankt voor de hulp!

Gegroet

||

Pagina: 1