[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Heb het namelijk ook gehad, ff een andere cd er in gedaan en toen werkte het wel.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 20:21 ]
Iso'tje van....2 stuks zelfs, in totaal 3 dus en alle 3 nix...Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:19:
Heb je het al geprobeerd met een andere Windows bootable cd?
edit:
Heb het namelijk ook gehad, ff een andere cd er in gedaan en toen werkte het wel.
[ Voor 5% gewijzigd door vacuumcleaner op 15-09-2006 20:24 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Daarna met een cd geboot, dat geen .iso bestand is, en dat ging wel...;)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:25:
Heb ook een .iso Windows XP PRO Sp2 cd liggen, maar het lijkt wel of tie van een .iso bestand niet wil booten.
Daarna met een cd geboot, dat geen .iso bestand is, en dat ging wel...;)
Verwijderd
Bron: http://www.allbootdisks.com/Languages/nl/iso.htmlAls de computer niet van CD initialiseert, begin en controleer uw BIOS montages opnieuw om ervoor te zorgen dat de aandrijving van CD-ROM vóór de harde schijf in de laarsorde vermeld is. Voor hulp met dit, merk de documentatie aan uw computers fabrikant.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Echter, vandaag zit het niet mee en mr murphy komt om de hoek zetten.
Cd wordt gezien als install cd, begint vrolijk drivers te kopieeren, echter, als ik win xp wil installeren zegt de computer dat hij mijn harddisk niet kan vinden..... Ik moet erbij zeggen dat de install cd van mijn hp laptop is, is het daardoor mogelijk dat hij mijn HD niet vindt?
In de bios staat hij keurig weergegeven en bij de posting staat hij als primary master.
In de bios staat echter ook: Configure Sata as AHCI/RAID/IDE. Deze staat op AHCI
Ik draai de laatste bios dus helaas.
edit/
AHCI op IDE gezet en mijn HDD wordt gezien, ben benieuwd.
[ Voor 35% gewijzigd door vacuumcleaner op 15-09-2006 23:52 ]
HD kapoet
Vanochtend langs winkel, Schijf omgewisseld zonder al te veel problemen. Sata2 bootdiskette gemaakt, tijdens windows install F6 gedrukt en speciale AHCI drivers geladen. Nu bezig met windows instal..
* vacuumcleaner keeps his fingers crossed