Ik hoop dat dit de plek is waar hij moet staan anders mijn excuses.
Ik heb gisteren mijn pc geformateerd, 3 partities gemaakt,...
Alle drivers zijn geinstaleerd zoals het moet,...
Nu als ik mijn pc opstart krijg ik zeker 3 minuten dit te zien:
Op dit scherm komt niets meer te staan en naar de bios kan ik niet (wil ni opstarten)
normaal komen daar nog een hoop dingen bij op dat scherm mar dat doet hij dus niet he.
Nadien schakeld hij naar het windowsscherm waar hij ook enkele minuten blijft steken om nadien doodleuk windows te starten alsof er niets aan de hand is.
spyware en adaware en virussen staan er niet op (alles gescanned)
Ik vermoed al enkele weken dat mijn hd aan het begeven is (trage reacties enzo van pc) dus ik denk dat het dat gaat zijn.
Maar ik ben het niet zeker. zijn er mensen die weten waar dit aan kan liggen?
op google enzo vindt ik niet echt wat het kan zijn en momenteel nog nergens iemand tegengekomen met hetzelfde probleem
Ik heb gisteren mijn pc geformateerd, 3 partities gemaakt,...
Alle drivers zijn geinstaleerd zoals het moet,...
Nu als ik mijn pc opstart krijg ik zeker 3 minuten dit te zien:
Op dit scherm komt niets meer te staan en naar de bios kan ik niet (wil ni opstarten)
normaal komen daar nog een hoop dingen bij op dat scherm mar dat doet hij dus niet he.
Nadien schakeld hij naar het windowsscherm waar hij ook enkele minuten blijft steken om nadien doodleuk windows te starten alsof er niets aan de hand is.
spyware en adaware en virussen staan er niet op (alles gescanned)
Ik vermoed al enkele weken dat mijn hd aan het begeven is (trage reacties enzo van pc) dus ik denk dat het dat gaat zijn.
Maar ik ben het niet zeker. zijn er mensen die weten waar dit aan kan liggen?
op google enzo vindt ik niet echt wat het kan zijn en momenteel nog nergens iemand tegengekomen met hetzelfde probleem