Ik zit hier bij een kennis waarvoor ik een nieuwe computer heb geinstalleerd.
voorheen gebruikte ze altijd haar laptop.
nu hebt ik alle *.dbx bestanden van laptop naar pc gecopieerd en geimporteerd in Outlook Express
maar de postvak in blijft leeg, terwijl de file wel ong. 38 MB is....
ik zag dat postvak in (1).dbx de file was die die gebruikte en Postvak in.dbx was de grootte file. Na een hernaming doet de Postvak in bij outlook express het weer, alleen zijn alle submappen nog steeds plijtte
wat wel word gevuld is: Verzonde, Verwijderde Items en de spam map...
kan iemand miss mij helpen om de map postvak in te vullen (als dat nog kan?)
PS: alle *.dbx files bij elkaar zijn zo'n 200 MB... dan kan toch niet alleen 32 verwijderde en ong. 10 andere bestanden zijn???
oke, nu begin ik het te snappen, nu alleen die sub mappen weer terug...
PPS: ze had op haar laptop (ook in OE)een hoop submappen, maar die zijn nu ook plijte...
PPPS: als ik iets vergeten ben ze zeggen meld het ff
voorheen gebruikte ze altijd haar laptop.
nu hebt ik alle *.dbx bestanden van laptop naar pc gecopieerd en geimporteerd in Outlook Express
maar de postvak in blijft leeg, terwijl de file wel ong. 38 MB is....
ik zag dat postvak in (1).dbx de file was die die gebruikte en Postvak in.dbx was de grootte file. Na een hernaming doet de Postvak in bij outlook express het weer, alleen zijn alle submappen nog steeds plijtte
wat wel word gevuld is: Verzonde, Verwijderde Items en de spam map...
kan iemand miss mij helpen om de map postvak in te vullen (als dat nog kan?)
PS: alle *.dbx files bij elkaar zijn zo'n 200 MB... dan kan toch niet alleen 32 verwijderde en ong. 10 andere bestanden zijn???
oke, nu begin ik het te snappen, nu alleen die sub mappen weer terug...
PPS: ze had op haar laptop (ook in OE)een hoop submappen, maar die zijn nu ook plijte...
PPPS: als ik iets vergeten ben ze zeggen meld het ff
[ Voor 19% gewijzigd door Greyh0und op 15-09-2006 19:42 ]
Greyh0und