Toon posts:

IPB KPN is voor mij zeer slechte service

Pagina: 1
Acties:
  • 1.749 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nodige meegemaakt met IPB van KPN. (bijna een jaar)

Het toppunt was verleden week...
Woensdagmorgen had ik geen internet en telefoon meer.Daarna een Hel !
Ik heb regelmatig gebeld met mijn KPN PrePay dus best duur..
Ik kreeg te horen dat ik een wanbetaler ben, dat ik overgeschakeld word naar Analoog, ook dat een medewerker in de centrale perongeluk 2 kruisdraden heeft verbroken.. enz.. enz.. De ene smoes na de ander maar niemand loste het op.
Zes dagen lang geen Telefoon en geen internet dus Zes dagen lang bellen via mobile Kpn prepayd.
Ik heb wel 9 brieven verstuurd naar vesrschillende afdelingen en op geen één antwoordt ontvangen..
Uiteindelijk ben ik na 6 dagen weer aangekoppeld en werkt het e.a...
Excuus?? wat is dat ook weer? KPN is niet meer de KPN die ik kende.. Er zijn andere aanbieders die inmiddels beter zijn.
Dan zou het e.a. verekend worden want de kosten waren inmiddels torenhoog..
Dan zou ik terug gebeld worden.. dan zelf maar na 5 dagen gebeld.. en ik zou weer terug gebeld worden...
Affijn.. dus Niets.. KPN heeft het voor mij verpest en service is het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt..
Fout op Fout en geen service.. Uren aan de telefoon en dan nog geen hulp..

Ik zeg het abo op voor dat ik er weer een jaar aan vastzit..
KPN.. is slecht bezig en inmiddels een van de slechtste op het gebied van IPB en in het bijzonder de zeer slechte service..

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-11 11:09

WeirdEye

Eindbaas

Dit kan beter hierin: [KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 8

En er zijn zover ik hoor meer klachten, je bent vast niet de enige...

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 14:51
no offense maar kun je je verhaal niet beter richten aan de klachten afdeling van kpn?

Verwijderd

Neem contact op met de afdeling klantreacties van KPN. Mijn advies is om dat te doen per brief.
Hebt je klachten, dan kun je terecht bij de afdeling Klachtreacties in Amsterdam. Het adres hiervan is: KPN, Klantreacties ADSL, Postbus 58800, 1040 JA Amsterdam.

KPN voegt er aan toe dat als een klant aan de telefoon bij de helpdesk al aangeeft een klacht te willen indienen, dit voor de klant direct telefonisch wordt afgehandeld. De helpdesk neemt de klacht aan en communiceert direct met de afdeling Klantreacties.
Concreet betekendt dit, dat je met de multplayhelpdesk belt, een klacht kunt indienen. Het probleem moet echter wel oplost zijn, anders zal de medewerker het probleem moeten gaan oplossen. De medewerker aan de telefoon maakt dan een klachtenticket aan voor de afdeling klantenreacties.

Verwijderd

Topicstarter
Ja jullie hebben gelijk..

.. maar ik heb 9 brieven verstuurd buiten de emails om..
Geen één reactie !
Ik heb ook verschillende keren gebeld naar 020 484 2495 op aanraden van tweede lijn..
,, maar helaas ze beloven steeds terug te bellen.. dus niets..

Het verhaal staat wel bij hun in de computer maar niemand doet daar iets mee of durft de verantwoording niet te nemen..

Het e.a. werkt nu maar ik kan niets vinden over mijn Site op MIJNKPN ..
Maar o.k. op dit moment werkt mijn site weer wel...
Ik heb het vermoeden dat ze het zelf ook niet weten en het veiliger vinden om dan maar niet te reageren.... maar o.k. ... ik weet het.. het is MIJN vermoeden.. ;)

tnx aan allen

Groet van Co

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:42

TrailBlazer

Karnemelk FTW

maar je hebt je dus speciaal geregistreed hier op GoT om een slechte ervaring met een provider mede te delen.

Overigens volgens mij kan je gewoon alle gemaakte telefoonkosten declareren bij de KPN als je door hun schuld niet kan bellen. Maar je hebt dus een jaar lang zonder problemen gewerkt toen ging het gruwelijk mis heb je al 9 brieven gestuurd (binnen die 6 dagen :? ) en je verwacht antwoord op die brieven binnen een relatief korte periode.

• Ceaser
TrailBlazer schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:52:
maar je hebt je dus speciaal geregistreed hier op GoT om een slechte ervaring met een provider mede te delen.

Overigens volgens mij kan je gewoon alle gemaakte telefoonkosten declareren bij de KPN als je door hun schuld niet kan bellen. Maar je hebt dus een jaar lang zonder problemen gewerkt toen ging het gruwelijk mis heb je al 9 brieven gestuurd (binnen die 6 dagen :? ) en je verwacht antwoord op die brieven binnen een relatief korte periode.
de TS kan beter office dsl aanvragen voor het internet gedeelte zodat er verbinding gegarandeerd word en hij de isp op het service level kan afrekenen.

en dat van die telefoonkosten, die richting de helpdesk kan hij sowieso terugkrijgen.

En een klachtenbrief bv. kun je binnen 6 dagen natuurlijk geen fatsoenlijk antwoord op verwachten. mja ondertussen werkt alles al weer, storm in een glas water...

Verwijderd

Ceaser schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:26:
[...]

de TS kan beter office dsl aanvragen voor het internet gedeelte zodat er verbinding gegarandeerd word en hij de isp op het service level kan afrekenen.

en dat van die telefoonkosten, die richting de helpdesk kan hij sowieso terugkrijgen.

En een klachtenbrief bv. kun je binnen 6 dagen natuurlijk geen fatsoenlijk antwoord op verwachten. mja ondertussen werkt alles al weer, storm in een glas water...
Een storing van 6 dagen en dat noem je een "storm in een glas water"? Ik mag hopen dat dat niet de huidige mentaliteit is van KPN...... 6 dagen downtime is, zelfs voor een particuliere aansluiting, belachelijk lang. Zeker als je als provider over die aansluiting ook spraak aanbied.

Als het nou om 1 dag of 2 dagen ging, dan zou ik dit verhaal ook afgedaan hebben als een storm in een glas water.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

6 dagen op een jaar is nog steeds 98 % uptime! Weet jij wat voor SLA je hebt op dat lullige lijntje van je waar je 9,95 per maand voor betaalt. Dat is echt een best effort SLA hoor. Zeker als je je telefoonkosten kan declareren lopen ze echt niet zo hard

Verwijderd

TrailBlazer schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:58:
6 dagen op een jaar is nog steeds 98 % uptime! Weet jij wat voor SLA je hebt op dat lullige lijntje van je waar je 9,95 per maand voor betaalt. Dat is echt een best effort SLA hoor. Zeker als je je telefoonkosten kan declareren lopen ze echt niet zo hard
Slecht excuus. Op jaarbasis is het misschien 98% ja, maar 6 dagen in 1 maand is een downtime van 20% en dus een uptime van 80%. Als we het per week gaan bekijken, dan wordt het natuurlijk nog dramatischer. Uptime van een verbinding aangeven in procenten per jaar is niet handig. Aan die cijfers heb je namelijk helemaal niks. Zulke gevallen bewijzen dat maar weer.

Daarnaast: Dat je geen SLA hebt, maakt het niet minder erg / klungelig. Wil alleen zeggen dat je geen schade kunt claimen.

• Ceaser
als je nou maandelijks met zulke storingen geconfronteerd word zeg ik ja, dit is zeker heel knullig.

als je dit nu ziet van nou ik heb een jaar dit product ik heb nu met een specifieke storing op mijn lijn te maken(want dat dit bv. een storing op een hele dslam is staat vast) denk ik van dat kan gebeuren.

het is in mijn optiek pas schandalig als je een hele dslam een dag of 6 offline hebt of hier echt om de haverklap last van heb op je eigen lijn.

maar zoals het topic eigenlijk al aan geeft, voor mij een zeer slechte service.

dit is een specifiek geval en geen regel want anders was kpn binnen notime 150.000 IPB klanten armer geworden.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:55:
[...]

Slecht excuus. Op jaarbasis is het misschien 98% ja, maar 6 dagen in 1 maand is een downtime van 20% en dus een uptime van 80%. Als we het per week gaan bekijken, dan wordt het natuurlijk nog dramatischer. Uptime van een verbinding aangeven in procenten per jaar is niet handig. Aan die cijfers heb je namelijk helemaal niks. Zulke gevallen bewijzen dat maar weer.

Daarnaast: Dat je geen SLA hebt, maakt het niet minder erg / klungelig. Wil alleen zeggen dat je geen schade kunt claimen.
Een SLA zeg veel meer. Denk zoals gegarandeerde round trip delay maar ook binnen hoeveel tijd het gerepareerd moet zijn. Hoe de garantie gegeven wordt is altijd de vraag maar meestal is het een jaar. Wederom staart iedereen zich blind op die getallen. Ik kan je een uptime garanderen van 99% op eeuwbasis

Verwijderd

TrailBlazer schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:52:

Ik wist niet dat ik mij speciaal geregistreerd had op GoT om slechte ervaringingen met een profider te delen maar wellicht heb je gelijk.. (of is dit een eigen bedenksel ;) )
Het is flauw van me hoor.. :) Jij kunt immers niet weten waarom ik wat doe.. dus begrip..

En je hebt gelijk... ik schijn na het sturen van brieven, reacties te verwachten binnen een relatief korte periode.. tenminste.. dat begrijp ik nu.
Als ik na een maand nog geen reactie heb wordt ik ongeduldig.. en dat is mijn slechte eigenschap ;)

TrailBlazer ik heb veel van je geleerd maar kun je misschien hier een helpende hand bieden..?
Iets sugereren is niet meer en minder dan projectie.. maar misschien heb jij de mogelijkheid om mij te adviseren en / of te helpen..
Ik sta voledig open..

tnx.. en groet van AD

Verwijderd

Ceaser schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:31:
no offense maar kun je je verhaal niet beter richten aan de klachten afdeling van kpn?
Inderdaad... heb dat met grote regelmaat gedaan..
Ze vinden allen dat het niet in orde is maar niemand neemt de verandtwoording om het op te lossen.
Het werd , wordt alleen maar erger..
Dagen zonder telefoon..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:49:
Neem contact op met de afdeling klantreacties van KPN. Mijn advies is om dat te doen per brief.
Hebt je klachten, dan kun je terecht bij de afdeling Klachtreacties in Amsterdam. Het adres hiervan is: KPN, Klantreacties ADSL, Postbus 58800, 1040 JA Amsterdam.

KPN voegt er aan toe dat als een klant aan de telefoon bij de helpdesk al aangeeft een klacht te willen indienen, dit voor de klant direct telefonisch wordt afgehandeld. De helpdesk neemt de klacht aan en communiceert direct met de afdeling Klantreacties.
Concreet betekendt dit, dat je met de multplayhelpdesk belt, een klacht kunt indienen. Het probleem moet echter wel oplost zijn, anders zal de medewerker het probleem moeten gaan oplossen. De medewerker aan de telefoon maakt dan een klachtenticket aan voor de afdeling klantenreacties.
Een voorbeeld van vanavond..

Even voor de duidelijkheid... Afgelopen zaterdag maakt men een fout in de centrale (is mij verteld) en is mijn telefoonnummer verwijderd.. (is al eerder gebeurd)
Het is nu Donderdag een week later en nog steeds geen telefoon..
Dan even het volgende wat ik gepend heb..

Ik heb gemerkt en ervaren dat KPN er een totale chaos van kan maken. Niet expres maar uit onkunde.
KPN is niet de KPN die ik bijna een halve eeuw hebt gekend.
KPN is niet meer en vaak zelfs minder dan andere profiders !

Ik heb meer dan 1 jaar IPB van KPN..
Telefoon is voor mij belangrijk en eigenlijk een noodlijn.
Daar is KPN verschillende malen van op de hoogte gebracht.

In dit jaar ben ik verschillende problemen tegengekomen..
Allereerst hadden ze mij te vertellen dat een noodlijn via IPB niet verstandig is want als de stroom uitvalt.. is er geen telefooon..

Verders is het een jaar van wel telefoon..
.. geen telefoon..
.. wel internet..
.. slechte of geen internet..
.. steeds slechtere service via klantenservice..

Afgelopen zaterdag.. 20 januari 2007.. kon ik plots niet meer telefoneren.. (is een noodlijn dus dit mag niet mogelijk zijn !)
Blijkt dat iemand in de centrale mijn telefoonnummer er heeft uitgegooid.. tenminste dat vertellen verschillende medewerkers van de servicedesk.

Maar ja wat dan?
Ik zou verwachten dat er grote spoed achter wordt gezet om de gemaakte fout(en) te corrigeren … dit heet service voor de klant..
Helaas.. dat WAS(!) KPN maar nu niet meer.
Zij maken fouten en ik kan op de blaren zitten..
Niemand neemt daar de verantwoording!
Ik heb het al eerder gehad dat ik een week geen telefoon had.. met als argument van KPN dat iemand in de centrale een KRUISDRAAD had verwisseld !?!
Wat voor mensen werken er tegenwoordig dan bij KPN ???
O.K. Fouten .. maar wat dan nog??
Gewoon hertellen.. en opgelost..
Maarja.. nu word ik wel heel gemakkelijk.
Het is de Nieuwe KPN !

Uiteraard neem ik de dagen daarop telefonisch contact en vraag met SPOED een Telefoonlijn.. (wat vraag ik hier teveel?).

Voor alle duidelijkheid … ik ben geen wanbetaler.. ik betaal automatisch.. elke maand !

Vandaag.. woensdag 24 januari 2007 ben ik ook maar weer gaan bellen en hang nu 2 Uur en een KWARTIER aan de telefoon.. en nog steeds niemand..
Deze lange tijd is niet bijzonder en eigenlijk een standaard aan het worden… KPN is volkomen verdwaald…
Mijn vraag is simpel..; Wie neemt hier de verantwoording en zorgt voor een snelle oplossing ?

Niemand !!!
De KPN doet het niet goed en maakt de ene fout op de ander..
.. maar niemand durft de verantwoording te nemen..

Wat heb ik dan te doen??
Ik ben volkomen radeloos..
Ik ervaar onmacht van mijn kant..
Ik ervaar ook de misbruik hiervan door KPN..

Waar ben ik in godsnaam terecht gekomen ???
Het is nu kwart voor tien in de avond en hang aan de telefoon sinds kwart over zeven vanavond..
Mobiele telefoon wel te verstaan en BUITEN, want binnen heb ik geen ontvangst.. (is bij KPN meermalen bekend !).
Ik kan u verzekeren dat rond de NUL graden behoorlijk koud is !!!
Maar ik heb geduld..
De juffrouw door de telefoon vraagt ook met regelmaat om
EEN OGENBLIK GEDULD ALST U BLIEFT !

Nu is het inmiddels kwart voor tien savonds dus hang ik TWEE EN EEN ALF UUR AAN DE TELEFOON !!!’
Wie helpt mij?? Of liever… Wie wil mij helpen??

Ik heb ook mails gestuurd.. maar dat neem ik maar niet meer serieus..
Heb vele mails gestuurd.. geen reactie of geen antwoord op de vraag..

Nog steeds niemand aan de telefoon dus maar neergelegd en opnieuw gebeld met 08000407.. inmiddels is het TIEN uur in de avond.. en ben al aan het bellen vanaf KWART OVER ZEVEN !!

Eerder op de dag is mij aanbevolen een nieuw telefoonnummer aan te vragen want dat is dan binnen VIJF dagen gereed..
Dus dat doe ik dan maar… Goed advies volg ik altijd op..
Helaas dat kan bij mij niet want dan heeft er een nieuw kabel gelegd te worden.. althans dat verteld de KPN medewerker..

Wat heb ik aan een advies dat niet gerealiseerd kan worden ???
Het resultaat blijft hetzelfde..
Dus GEEN telefoon.. ! .. Wat betekent KPN ook weer ???

Het afgelopen jaar (2006) heeft IPB soms gewerkt.
Tot drie keer aan toe zijn monteurs bij mij thuis geweest om dat het e.a. minder dan goed werkt(e).

Het is inmiddels 22:05 uur .. en krijg een jufrouw die verteld..
ONZE MEDEWERKERS ZIJN IN GESPREK EEN OGENBIK GEDULD A.U.B.

Voor alle duidelijkheid… IK VERZIN DIT NIET !!

Tien voor elf eindelijk contact.. maar ja die weet het ook niet dus wordt ik door verbonden….
ONZE MEDEWERKERS ZIJN IN GESPREK EEN OGENBIK GEDULD A.U.B

Ik begrijp best wel dat ik iets absurds vraag.. gewoon TELEFOON en ik betaal daar maandelijks een bedrag voor.. .. Het is toch KPN !

Inmiddels heb ik vanavond niet gegeten.. (goed voor de lijn) want zit buiten bij NUL graden en bij de mobiele telefoon.
Misschien lijkt het dat ik er meer voor over heb dan de KPN en dat is ook zo! Het gaat om mij en vroeger was dat bij de KPN ook zo..!
Ik ben klant en vroeger was een klant bij de KPN belangrijk..
Nu is KPN helaas niet meer dan elk andere Profider..

Het is nu inmiddels Half elf in de avond.. en helaas ZIJN AL ONZE MEDEWERKERS IN GESPREK !

Het lijkt misschien dat ik veel geduld heb omdat ik vanaf kwart over zeven buiten via de mobiele telefoon (0 graden) aanwezig ben…
.. maar ik begrijp ook hoe moeilijk de KPN medewerkers het hebben.

Inmiddels heb ik nog steeds geen telefoon…
Zonder telefoon is het dus niet slapen.. (bekend bij KPN)

Om Half elf s’avonds maar weer even opnieuw gebeld maar kreeg de melding dat het erg druk is en de verbinding verbroken wordt..

Ik ben dus de hele avond aan het bellen met dit resultaat..
Een machteloos gevoel… en het heeft dus geen enkel zin..

Het is nu Kwart voor elf s’avonds.. en krijg steeds de melding
HET IS NU ERG DRUK BELT U LATER NOG EENS OP EEN ANDER TIJDSTIP.

Geen probleem.. als KPN maar verteld welk tijdstip dat is..
Ook vreemd dat het nu ineens druk is om VIJF VOOR ELF s’avonds bij de helpdesk van KPN..
Er zal toch niks bijzonders zijn ??? of wel ??
Maar hopen dat het goed gaat met KPN want ik maak mij ongerust..

KPN zit in de wolken (ondanks hun eigen gecreëerde problemen)
Het is aan een ieder die het avontuur aan gaat..(vrijwillig)
Succes ! Want het is je eigen keuze en verantwoording..
Ikzelf ben meer dan een jaar een experiment geweest van KPN en dat op mijn eigen kosten.. Zo zijn er meer klanten..
Dit is niet vooraf verteld.. !
KPN Zou zich moeten schamen maar de realiteit is anders dus neem ik dat op mij… IK SCHAAM MIJ VOOR KPN !

=======================================================================

Voor alle duidelijkheid.. Het is mijn eigen ervaring en ik spreek hier niemand persoonlijk op aan.

=======================================================================

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
En het nut van al je posts hier nu vandaag, 4 maanden na de laatste post is??????

Volgens mij is dit een topic dat de mods even gemist hebben om te sluiten. :D

Verwijderd

Ackermans1973 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:41:
En het nut van al je posts hier nu vandaag, 4 maanden na de laatste post is??????

Volgens mij is dit een topic dat de mods even gemist hebben om te sluiten. :D
Sorry.. dat ik niet voldoe aan je verwachting... maar toch bedankt voor je begrip..

Het is niet voor iedereen mogelijk om vaak of regelmatig en in jouw voorbeeld binnen een verwachte tijd te reageren..
m.a.w. misschien komt het volgende antwoordt pas over maanden later..
Ik ben ik (met mijn beperkingen) en Ackermans1973 is Ackermans1973 (zonder beperkingen)

Laten we elkaar gewoon accepteren.. ;) zonder oordeel en veroordeel.. _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 00:58 ]

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 12:46

RammY

Dát!

Nou wil ik toch even reageren op die melding van die verkeerde kruisdraden.
Dit kan en word normaalgesproken bij aanmelden van het probleem binnen 24 uur opgelost.
Ervaring leert: vanmiddag ingeschoten, morgenvroeg werkend.
Dus eerlijkgezegd snap ik niet waarom KPN er een potje van maakt bij de TS.... miniad :/

Deze advertentieplaats is te huur!

• Ackermans1973
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:49:
[...]

Sorry.. dat ik niet voldoe aan je verwachting... maar toch bedankt voor je begrip..
Ach, er zijn al joekels van IPB threads, deel zoveel, daarin had je je klaagzang ook kwijtgekunnen.

Maar neeeeeeee, jij kiest net dat topic waar al 4 maanden niemand in gereageerd heeft.

Waarom?

En verder, wat denk je ermee te bereiken? Dat de KPN het leest?

• Ackermans1973
RammY schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:49:
Dit kan en word normaalgesproken bij aanmelden van het probleem binnen 24 uur opgelost.
Dus eerlijkgezegd snap ik niet waarom KPN er een potje van maakt bij de TS.... :/
De TS heeft sinds 18 september vorig jaar niet meer in dit topic gereageerd, en nu wordt het door miniad gekaapt.

En volgens mij is dat niet de bedoeling volgens de mods hier.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 12:46

RammY

Dát!

Ok Miniad ;) maar mijn standpunt blijft :P

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Ackermans1973 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:52:
[...]

Ach, er zijn al joekels van IPB threads, deel zoveel, daarin had je je klaagzang ook kwijtgekunnen.

Maar neeeeeeee, jij kiest net dat topic waar al 4 maanden niemand in gereageerd heeft.

Waarom?

En verder, wat denk je ermee te bereiken? Dat de KPN het leest?
Ackermans1973 ik begrijp je niet..
Ik heb je geraakt maar was niet (nooit) mijn bedoeling..
Ik heb gewoon gereageerd op deze site in dit draadje en meer niet..
Ik ken jou niet en dan nog.. ik zal jou nooit pijn doen.. maar waar kan jij mij van?

Ik heb deze site niet gekozen omdat het 4 maanden niet gebruikt is.. want dat wist ik niet.
Dus dat is het antwoordt op jouw waarom..
Ik ben niet bij machte om veel aan wezig te zijn en of te typen.. (gezondheid)
Maar waarom heb ik mijn beperkingen hier te verklaren als ik reageer op een topic.
Ackermans1973, schrijf dan gewoon dat je mij liever hier mu niet ziet reageren. dan is het duidelijk en weten wij dat het gewoon jouw eigen probleem is..

Maar ik zou het erg waarderen als je een aanvuling wilt zijn op mijn bijdrage..

Verwijderd

RammY schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:49:
Dus eerlijkgezegd snap ik niet waarom KPN er een potje van maakt bij de TS.... miniad :/
Misschien is dat meestal ook zo maar helaas.. ik mog dat niet ervaren.. ;)
Er was niemand die wist hier iets aan te doen..
Inmiddels hadden ze zelf al een tweede telefoonnummer aangesteld voor een analoge lijn.
Ik wist hier niets van..
Uiteindelijk na een week had ik weer telefoon.. (IPB) en Internet (zeer traag)
End van het jaar kreeg ik een rekening van dik € 150 voor de analoge lijn maar heb dat uiteraard niet betaald.. :)

Waarom het zo een rommeltje wordt weet ik ook niet..
Het lijkt erop dat elk afdeling opzichzelf werkt en voor zichzelf zorgt..
Maarja... ik wil dat ze dat zorgen voor mij doen ;)

• Murcielago
  • Laatst online: 13-10 03:55
Mijn moeder heeft het een halfjaar geleden aangevraagd, na een week al een brief op de mat met een bevestiging. Na 5 weken een modem. Daarna een monteur, die sluit het aan, en het werkt. Nooit problemen, geen gedoe met een verbinding die wegvalt. Prima in orde dus.
Alleen wat gedoe met de rekening inzien, maar na een gesprekje met factuurservice is dat ook opgelost.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Murcielago schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 01:28:
Mijn moeder heeft het een halfjaar geleden aangevraagd, na een week al een brief op de mat met een bevestiging. Na 5 weken een modem. Daarna een monteur, die sluit het aan, en het werkt. Nooit problemen, geen gedoe met een verbinding die wegvalt. Prima in orde dus.
Alleen wat gedoe met de rekening inzien, maar na een gesprekje met factuurservice is dat ook opgelost.
Murcielago, ik ben jaloers op jouw moeder.. ;)

Maar helaas werkt dat niet bij idereen zo.
Er zijn steeds meer mensen die er uit stappen en sinds gisteren is mij door de HD verteld dat er een aparte afdeling is om deze klanten terug te helpen naar analoog..
Dit laat zien dat KPN van goede wil is ;)

Verwijderd

Helaas... inmiddels is het morgen een week dat ik geen telefoon heb en niemand weet (helaas) bij de KPN wat er aan de hand is en dus weten het ook niet op te lossen..
Mailen en bellen helpt niet.. mag ik ontevreden zijn ? ;)

Verwijderd

IPB KPN

De Mailserver ligt er al dagen Uit.. dus geen mails
Berijkbaarheid STORING helpdesk is nul komma nul!
Ze zijn bij storingen onberijkbaar en als men belt wordt de lijn afgebroken..
Begrijpenlijk, want gezien de oneindige klachten (en dat wordt steeds erger) willen ze hun klanten niet meer al teveel te woord staan..
Trouwens wat hebben ze dan te melden??
Misschien dat er weer storing is..?
Maar dat wist de klant toch al?

Zelf heb ik het vermoeden dat KPN wat IPB betreft vele verkeerde keuzes heeft gemaakt en dat uit commerciele belangen.
Toen het systeem nog niet goed werkte hebben ze wat reclame betreft geschreeuwd van de hoogste daken en zelfs gemeld dat alles goed werkt en dat het totaal te vergelijken is met de al bestaande analoge lijn.. (dit was dus een jaar geleden..)

Dus niet... (dus alweer een jaar later)
Klanten hebben dus onjuiste informatie gehad..
Het wordt steeds slechter en slechter..

KPN was bang dat de klanten naar de concurenten gingen (gaan).
Er is een energetische wet.. ALLES HEEFT EEN TEGEN BEWEGING !

KPN is dus niet aan het opbouwen maar aan het afbreken..
(niet volgens mij hoor.. het is die energetische wet :wink: )

Nu ook weer.. veel reclame.. KPN SLUIT JE AAN..
Persoonlijk vind ik het erg triest voor woorden..
Hoe harder men schreeuwt hoe meer lucht verplaatsing..

Er zijn (slimme) profiders die ADSL verkopen incl. GRATIS internet telefonie.. Dus als het niet werkt, kan de analoge telefoon worden gepakt en altijd worden getelefoneerd..
Deze profiders zijn ook commercieel maar waarschijnlijk veel verstandiger.
Want ook zij weten dat het nog niet goed functioneerd.
Hun klanten zullen niet mopperen.. want het is GRATIS!
En een oud spreekwoord zegt...
EEN GEGEVEN PAARD... ZET JE OP STAL VOOR LATER :)

Ik heb mijn sweep naast mij en de rijbroek alvast aan..
Alleen zal mijn paard nooit meer KPN heten..

AD
Pagina: 1