Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:49:
Neem contact op met de afdeling klantreacties van KPN. Mijn advies is om dat te doen per brief.
Hebt je klachten, dan kun je terecht bij de afdeling Klachtreacties in Amsterdam. Het adres hiervan is: KPN, Klantreacties ADSL, Postbus 58800, 1040 JA Amsterdam.
KPN voegt er aan toe dat als een klant aan de telefoon bij de helpdesk al aangeeft een klacht te willen indienen, dit voor de klant direct telefonisch wordt afgehandeld. De helpdesk neemt de klacht aan en communiceert direct met de afdeling Klantreacties.
Concreet betekendt dit, dat je met de multplayhelpdesk belt, een klacht kunt indienen. Het probleem moet echter wel oplost zijn, anders zal de medewerker het probleem moeten gaan oplossen. De medewerker aan de telefoon maakt dan een klachtenticket aan voor de afdeling klantenreacties.
Een voorbeeld van vanavond..
Even voor de duidelijkheid... Afgelopen zaterdag maakt men een fout in de centrale (is mij verteld) en is mijn telefoonnummer verwijderd.. (is al eerder gebeurd)
Het is nu Donderdag een week later en nog steeds geen telefoon..
Dan even het volgende wat ik gepend heb..
Ik heb gemerkt en ervaren dat KPN er een totale chaos van kan maken. Niet expres maar uit onkunde.
KPN is niet de KPN die ik bijna een halve eeuw hebt gekend.
KPN is niet meer en vaak zelfs minder dan andere profiders !
Ik heb meer dan 1 jaar IPB van KPN..
Telefoon is voor mij belangrijk en eigenlijk een noodlijn.
Daar is KPN verschillende malen van op de hoogte gebracht.
In dit jaar ben ik verschillende problemen tegengekomen..
Allereerst hadden ze mij te vertellen dat een noodlijn via IPB niet verstandig is want als de stroom uitvalt.. is er geen telefooon..
Verders is het een jaar van wel telefoon..
.. geen telefoon..
.. wel internet..
.. slechte of geen internet..
.. steeds slechtere service via klantenservice..
Afgelopen zaterdag.. 20 januari 2007.. kon ik plots niet meer telefoneren.. (is een noodlijn dus dit mag niet mogelijk zijn !)
Blijkt dat iemand in de centrale mijn telefoonnummer er heeft uitgegooid.. tenminste dat vertellen verschillende medewerkers van de servicedesk.
Maar ja wat dan?
Ik zou verwachten dat er grote spoed achter wordt gezet om de gemaakte fout(en) te corrigeren … dit heet service voor de klant..
Helaas.. dat WAS(!) KPN maar nu niet meer.
Zij maken fouten en ik kan op de blaren zitten..
Niemand neemt daar de verantwoording!
Ik heb het al eerder gehad dat ik een week geen telefoon had.. met als argument van KPN dat iemand in de centrale een KRUISDRAAD had verwisseld !?!
Wat voor mensen werken er tegenwoordig dan bij KPN ???
O.K. Fouten .. maar wat dan nog??
Gewoon hertellen.. en opgelost..
Maarja.. nu word ik wel heel gemakkelijk.
Het is de Nieuwe KPN !
Uiteraard neem ik de dagen daarop telefonisch contact en vraag met SPOED een Telefoonlijn.. (wat vraag ik hier teveel?).
Voor alle duidelijkheid … ik ben geen wanbetaler.. ik betaal automatisch.. elke maand !
Vandaag.. woensdag 24 januari 2007 ben ik ook maar weer gaan bellen en hang nu 2 Uur en een KWARTIER aan de telefoon.. en nog steeds niemand..
Deze lange tijd is niet bijzonder en eigenlijk een standaard aan het worden… KPN is volkomen verdwaald…
Mijn vraag is simpel..; Wie neemt hier de verantwoording en zorgt voor een snelle oplossing ?
Niemand !!!
De KPN doet het niet goed en maakt de ene fout op de ander..
.. maar niemand durft de verantwoording te nemen..
Wat heb ik dan te doen??
Ik ben volkomen radeloos..
Ik ervaar onmacht van mijn kant..
Ik ervaar ook de misbruik hiervan door KPN..
Waar ben ik in godsnaam terecht gekomen ???
Het is nu kwart voor tien in de avond en hang aan de telefoon sinds kwart over zeven vanavond..
Mobiele telefoon wel te verstaan en BUITEN, want binnen heb ik geen ontvangst.. (is bij KPN meermalen bekend !).
Ik kan u verzekeren dat rond de NUL graden behoorlijk koud is !!!
Maar ik heb geduld..
De juffrouw door de telefoon vraagt ook met regelmaat om
EEN OGENBLIK GEDULD ALST U BLIEFT !
Nu is het inmiddels kwart voor tien savonds dus hang ik TWEE EN EEN ALF UUR AAN DE TELEFOON !!!’
Wie helpt mij?? Of liever… Wie wil mij helpen??
Ik heb ook mails gestuurd.. maar dat neem ik maar niet meer serieus..
Heb vele mails gestuurd.. geen reactie of geen antwoord op de vraag..
Nog steeds niemand aan de telefoon dus maar neergelegd en opnieuw gebeld met 08000407.. inmiddels is het TIEN uur in de avond.. en ben al aan het bellen vanaf KWART OVER ZEVEN !!
Eerder op de dag is mij aanbevolen een nieuw telefoonnummer aan te vragen want dat is dan binnen VIJF dagen gereed..
Dus dat doe ik dan maar… Goed advies volg ik altijd op..
Helaas dat kan bij mij niet want dan heeft er een nieuw kabel gelegd te worden.. althans dat verteld de KPN medewerker..
Wat heb ik aan een advies dat niet gerealiseerd kan worden ???
Het resultaat blijft hetzelfde..
Dus GEEN telefoon.. ! .. Wat betekent KPN ook weer ???
Het afgelopen jaar (2006) heeft IPB soms gewerkt.
Tot drie keer aan toe zijn monteurs bij mij thuis geweest om dat het e.a. minder dan goed werkt(e).
Het is inmiddels 22:05 uur .. en krijg een jufrouw die verteld..
ONZE MEDEWERKERS ZIJN IN GESPREK EEN OGENBIK GEDULD A.U.B.
Voor alle duidelijkheid… IK VERZIN DIT NIET !!
Tien voor elf eindelijk contact.. maar ja die weet het ook niet dus wordt ik door verbonden….
ONZE MEDEWERKERS ZIJN IN GESPREK EEN OGENBIK GEDULD A.U.B
Ik begrijp best wel dat ik iets absurds vraag.. gewoon TELEFOON en ik betaal daar maandelijks een bedrag voor.. .. Het is toch KPN !
Inmiddels heb ik vanavond niet gegeten.. (goed voor de lijn) want zit buiten bij NUL graden en bij de mobiele telefoon.
Misschien lijkt het dat ik er meer voor over heb dan de KPN en dat is ook zo! Het gaat om mij en vroeger was dat bij de KPN ook zo..!
Ik ben klant en vroeger was een klant bij de KPN belangrijk..
Nu is KPN helaas niet meer dan elk andere Profider..
Het is nu inmiddels Half elf in de avond.. en helaas ZIJN AL ONZE MEDEWERKERS IN GESPREK !
Het lijkt misschien dat ik veel geduld heb omdat ik vanaf kwart over zeven buiten via de mobiele telefoon (0 graden) aanwezig ben…
.. maar ik begrijp ook hoe moeilijk de KPN medewerkers het hebben.
Inmiddels heb ik nog steeds geen telefoon…
Zonder telefoon is het dus niet slapen.. (bekend bij KPN)
Om Half elf s’avonds maar weer even opnieuw gebeld maar kreeg de melding dat het erg druk is en de verbinding verbroken wordt..
Ik ben dus de hele avond aan het bellen met dit resultaat..
Een machteloos gevoel… en het heeft dus geen enkel zin..
Het is nu Kwart voor elf s’avonds.. en krijg steeds de melding
HET IS NU ERG DRUK BELT U LATER NOG EENS OP EEN ANDER TIJDSTIP.
Geen probleem.. als KPN maar verteld welk tijdstip dat is..
Ook vreemd dat het nu ineens druk is om VIJF VOOR ELF s’avonds bij de helpdesk van KPN..
Er zal toch niks bijzonders zijn ??? of wel ??
Maar hopen dat het goed gaat met KPN want ik maak mij ongerust..
KPN zit in de wolken (ondanks hun eigen gecreëerde problemen)
Het is aan een ieder die het avontuur aan gaat..(vrijwillig)
Succes ! Want het is je eigen keuze en verantwoording..
Ikzelf ben meer dan een jaar een experiment geweest van KPN en dat op mijn eigen kosten.. Zo zijn er meer klanten..
Dit is niet vooraf verteld.. !
KPN Zou zich moeten schamen maar de realiteit is anders dus neem ik dat op mij… IK SCHAAM MIJ VOOR KPN !
=======================================================================
Voor alle duidelijkheid.. Het is mijn eigen ervaring en ik spreek hier niemand persoonlijk op aan.
=======================================================================