Ik installeer een groot spel (AOE3), ga het spelen en binnen enkele minuten valt mijn beelscherm uit, dit heb ik ook wel eens eerder gehad bij andere zware spellen.
Nu heb ik via SiSoftSandra ontdekt dat de Vcore waarden (van mij processor??) te hoog staan, ik heb echter geen idee hoe deze te veranderen. Ja, ik heb gegoogled etc.
Specs:
Processor
Model : Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Snelheid : 2.99GHz
Video Systeem
Monitor/Panel : Plug en Play-monitor
Adapter : RADEON 9800 PRO (Omega 3.8.273)
Fysieke Opslag Apparaten
Harde Schijf : ST3160021A (149GB)
CD-ROM/DVD : SONY CD-RW CRX210E1 (CD 237X Rd, 48X Wr)
CD-ROM/DVD : SONY DVD-ROM DDU1612 (CD 40X Rd) (DVD 5X Rd)
SiSoftware Sandra
Moederbord
Fabrikant : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD
Model : MS-7012
Systeem BIOS : 09/29/2003-Springdale-G-6A79AM4DC-00
Chipset : Intel 865/848 (Springdale)
Bios:
Fabrikant : Phoenix Technologies, LTD
Versie : 6.00 PG
Ik heb vroeger wel eens Omega Drivers geïnstalleerd en ik denk dat dat de oorzaak is, ik heb deze nu weer geïnstalleerd maar ik vind geen optie om de Vcore waarde ergens te kunnen veranderen.
Via google las ik wel dat het mogelijk moet zijn de Vcore waarde in je bios te veranderen maar ik heb echt geen idee hoe dat moet?!
Dus, de vraag is dus eigenlijk hoe ik mijn Vcore voltage waarde kan veranderen??
Nu heb ik via SiSoftSandra ontdekt dat de Vcore waarden (van mij processor??) te hoog staan, ik heb echter geen idee hoe deze te veranderen. Ja, ik heb gegoogled etc.
Specs:
Processor
Model : Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Snelheid : 2.99GHz
Video Systeem
Monitor/Panel : Plug en Play-monitor
Adapter : RADEON 9800 PRO (Omega 3.8.273)
Fysieke Opslag Apparaten
Harde Schijf : ST3160021A (149GB)
CD-ROM/DVD : SONY CD-RW CRX210E1 (CD 237X Rd, 48X Wr)
CD-ROM/DVD : SONY DVD-ROM DDU1612 (CD 40X Rd) (DVD 5X Rd)
SiSoftware Sandra
Moederbord
Fabrikant : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD
Model : MS-7012
Systeem BIOS : 09/29/2003-Springdale-G-6A79AM4DC-00
Chipset : Intel 865/848 (Springdale)
Bios:
Fabrikant : Phoenix Technologies, LTD
Versie : 6.00 PG
Ik heb vroeger wel eens Omega Drivers geïnstalleerd en ik denk dat dat de oorzaak is, ik heb deze nu weer geïnstalleerd maar ik vind geen optie om de Vcore waarde ergens te kunnen veranderen.
Via google las ik wel dat het mogelijk moet zijn de Vcore waarde in je bios te veranderen maar ik heb echt geen idee hoe dat moet?!
Dus, de vraag is dus eigenlijk hoe ik mijn Vcore voltage waarde kan veranderen??