Toon posts:

torrent

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb een probleem met utorrent,
als ik hem aan heb, dan download die niet, maar welke poort moet ik open zetten dat die dat wel weer doet?

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-07 08:08
Kun je zelf instellen ;)
What ports should I use for µTorrent?

It is generally recommended to not use any port in the range 6881-6889. µTorrent only uses one port, however, so you only need to forward one. It is best to use a port number above 10000.
edit:
Hier dus :P :
How do I change the port µTorrent uses?

Open the Options, click Network. You can change the port in the box next to "Port used for incoming connections." However, it takes a restart of µTorrent to take effect. Make sure you do not run two clients with the same port!

[ Voor 36% gewijzigd door ReZ1987 op 15-09-2006 17:15 ]

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Verwijderd

Eerst moet je even kijken welke poort Utorrent gebruikt, via:

Opties --> Instellingen

Kies dan links in het scherm voor Verbinding

Nu zie je bovenin een poortnummer, dat nummer moet je je router laten forwarden.

Veel gebruikte torrentpoorten zijn 6881 en 50.000

Zie ook http://www.portforward.com

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

PuLoX,

Wellicht is het wat makkelijker als je eerst nog eens Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden door gaat lezen. Dit is namelijk zo verschrikkelijk makkelijk te vinden dat ik verwacht dat je zelf überhaupt niet eens de moeite hebt gedaan om op de site van de maker te kijken. We verwachten hier op GoT toch wel dat onze gebruikers zelf iets uitzoeken en, als ze er uiteindelijk niet uitkomen, dan pas een topic te openen waarin ze duidelijk aangeven wat ze gedaan hebben of waar ze naar gezocht hebben.

Omdat al deze informatie in je topic ontbreekt, je een gebrekkige titel (torrent zegt niets over het probleem wat je hebt) hebt gekozen en dit gewoon een FAQ-vraagje is sluit ik het topic.

Signature

Dit topic is gesloten.