Sinds een paar weken bigint mijn pc te crashen. Ik speel wow (world of warcraft). En mijn pc valt uit. Ik weet dat mijn pc niet zo goed is maar did heeft hij nog nooit gedaan. Wow draait er goed onder. Maar als ik een video van google vdeo bekijk crashed hij ook soms.
Ik heb gekeken naar mijn tampratuur, ik vermoede dat het daar aan lag/ligt. Mijn cpu word 60 graden, als hij over de 60 graden gaat (max is 64) dan begint hij fouten te maken. Hij start opnieuw op. Wow eeft een vermelding dat het aan mijn geheugen ligt. De rest van mijn pc is gemiddeld 40g
Iemand anders dacht dat het aan mijn voeding lag. Die is maar 300W maar we hebben gemeten hoeveel mijn pc nou werkelijk trok. HIj trekt maar 150W.
Ik heb gisteren mijn harde schijven wat uit elkaar gehaald, want die lagen op elkaar. Dit veroorzaakt nogal wat warmte dus ik heb de uit elkaar gehaald en een fannetje geplaatst. Hierna viel hij wat minder vaak uit, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik heb 2 case fans. Die aan de voorkant onderin naar binnen blaatst, en achter boven in over de voeding die naar buiten blaast.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen.
Ik heb gekeken naar mijn tampratuur, ik vermoede dat het daar aan lag/ligt. Mijn cpu word 60 graden, als hij over de 60 graden gaat (max is 64) dan begint hij fouten te maken. Hij start opnieuw op. Wow eeft een vermelding dat het aan mijn geheugen ligt. De rest van mijn pc is gemiddeld 40g
Iemand anders dacht dat het aan mijn voeding lag. Die is maar 300W maar we hebben gemeten hoeveel mijn pc nou werkelijk trok. HIj trekt maar 150W.
Ik heb gisteren mijn harde schijven wat uit elkaar gehaald, want die lagen op elkaar. Dit veroorzaakt nogal wat warmte dus ik heb de uit elkaar gehaald en een fannetje geplaatst. Hierna viel hij wat minder vaak uit, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik heb 2 case fans. Die aan de voorkant onderin naar binnen blaatst, en achter boven in over de voeding die naar buiten blaast.
Dit heb ik ook geprobeerd, maar did heeft ook niet geholpen.Are you seeing an error message that says "Error #132"?
(solution id: 1735)
The 132 error message you are experiencing can be caused by many things. If you haven’t yet, please try the following steps first.
Remove Any Temporary Files
Navigate to your World of Warcraft installation directory on your hard drive (the default locatation is C:\Program Files\World of Warcraft\). If you have an Interface folder, rename it or delete it completely, then remove all the files in your WDB and WTF folders. These files will be recreated with default values the next time you run the game. Please note that if you haven't successfully gotten into the game yet, these folders may not exist. If that is the case, please move on to the next step.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen.