Nieuwe smartphone gezocht!
Ik heb enige hulp nodig bij het zoeken naar een nieuw toestel, want ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Ik ben op zoek naar een kleine telefoon, waar TomTom op kan draaien en die een goede, snelle agenda bezit. Bovendien moet er een camera op zitten (liefst met flash, maar niet per se noodzakelijk).
Er zijn nogal veel "gezocht" topics, maar ik hoop toch dat mensen hun ervaringen met mij willen delen, want er zijn zo belachelijk veel telefoons dat het moeilijk is een keuze te maken.
Eisen:

Mijn vragen:
. Specificaties kan ik op internet wel vinden, dus daar heb ik niet zoveel aan.
Bedankt!
Ik heb enige hulp nodig bij het zoeken naar een nieuw toestel, want ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Ik ben op zoek naar een kleine telefoon, waar TomTom op kan draaien en die een goede, snelle agenda bezit. Bovendien moet er een camera op zitten (liefst met flash, maar niet per se noodzakelijk).
Er zijn nogal veel "gezocht" topics, maar ik hoop toch dat mensen hun ervaringen met mij willen delen, want er zijn zo belachelijk veel telefoons dat het moeilijk is een keuze te maken.
Eisen:
- TomTom (of andere goede navigatiesoftware)
- Compact (kleiner en dunner dan een N70)
- Snelle menu's en kalender (zo min mogelijk delay)
- Camera (beter dan VGA)

- N73

- HTC 8300

- HTC 8500

- E50 + cam
Mijn vragen:
- Kan TomTom wel of niet draaien op de N73 en de E50?
- Er valt nogal weinig te vinden over de E50, zelfs op het E-series topic maar weinig ervaringen. Misschien zijn er E50 bezitters die meer ervaringen kunnen geven?
- Idem voor de HTC 8500
- Ook ben ik benieuwd naar ervaringen tussen Symbian en WM5. Symbian ken ik namelijk niet, WM5 wel, maar dit vind ik niet altijd even snel/handig voor een telefoon. Misschien zijn er mensen die met beide os-en ervaring hebben?
- Alle overige ervaringen/tips/vergelijkingen(!)/relevante(!) alternatieven zijn welkom.
Bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 15:43 ]