Ik heb een PHP-webpagina met daarin een iframe. Nu is het zo dat alleen de iframe wordt ververst bij het klikken op een button en als ik een verwijzing doe naar de hoofdpagina (mbv JavaScript), wordt de hoofdpagina in het iframe weergegeven. Ik wil dat een button in het iframe de hoofdpagina geheel refreshed. Ik heb echter geen idee hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Ik heb een redirect van 0 sec. geprobeerd, maar daarmee krijg ik het niet voor elkaar. De hoofdpagina is gewoon een pagina en geen frame. Dus een refresh van de parentframe is dus niet mogelijk.
JavaScript:
1
| top.window.location.refresh() |
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:43:
De hoofdpagina is gewoon een pagina en geen frame. Dus een refresh van de parentframe is dus niet mogelijk.
iedere frame is gewoon een window-object en bevat dan een HTML-pagina (er is dus geen verschil tussen een 'frame' en een 'venster' dat is eigenlijk gelijk, hooguit bevat een framset of een pagina met meerdere IFRAMEs dus meerdere window-objecten)... het refreshen van een frame betekent dat de daarin liggende pagina opniwu geladen wordt
[ Voor 87% gewijzigd door RM-rf op 15-09-2006 14:50 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
-NMe- in "[PHP / JavaScript] Hoofdpagina refreshen..."
Leek me meer dan duidelijk. Ik geef je een move: [PRG] -> [WEB] en wijs je er meteen op dat ik dit topic enkel heb open gelaten voor verdere discussie als je zelf wat meer inzet toont; aangeven wat je al geprobeerd hebt (met o.a. de resultaten van -NMe-), wat er niet werkt; relevante code-snippets posten etc. Ook de reactie van RM-rf moet je op weg (kunnen) helpen.
Tot slot wijs ik je (wederom) op Programming Beleid Quickstart en meteen op een nieuw topic: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Leek me meer dan duidelijk. Ik geef je een move: [PRG] -> [WEB] en wijs je er meteen op dat ik dit topic enkel heb open gelaten voor verdere discussie als je zelf wat meer inzet toont; aangeven wat je al geprobeerd hebt (met o.a. de resultaten van -NMe-), wat er niet werkt; relevante code-snippets posten etc. Ook de reactie van RM-rf moet je op weg (kunnen) helpen.
Tot slot wijs ik je (wederom) op Programming Beleid Quickstart en meteen op een nieuw topic: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
[ Voor 83% gewijzigd door RobIII op 15-09-2006 14:57 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij