Ik heb thuis een wireless router gekocht nl: linksys WAG200G maar mijn bereik zou verder moeten. Ik heb beneden internet nodig dat gaat door enkele dikke muren en netwerk valt dus altijd uit. Hoe kan ik dat oplossen? Ergens waar ik zelf een oplossing vind die gratis is? of goekoop.
Je hebt wel wat knutseltalent nodig, maar:
Probeer dit eens
Probeer dit eens
vervang je 2 dbi antennetjes met de 5 dbi versies, dat help zeker wel.
Coding 4 Fun!
goedkoop ding bijkopen.. linksys is niet zo duur, koop gewoon nog zo'n ding.. zet die een plaats dat ze elkaar ngo net kunnen zien...
er bestaat niet zo iets als een knop dat hij ineens 100mtr meer bereik heeft..
Heb net vanochtend het netwerk via het stopcontact gekocht van www.devolo.com . Bevalt prima, geen kabels, niet op in te breken zonder inbraak in mijn woning als het goed is, en werkt perfect. In het stopcontact, netwerkkabel aansluiten en werken. 85Mb snel
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Je kan kijken voor een andere antenne. Eentje die wat meer uitzend. deze zijn ook los te koop met een utp kabel eraan die je dan weer in 1 van de poortjes van de linksys stopt.
Ik heb mijn WAG200g gewoon verbonden met een AP. Zodat ik boven en beneden gewoon een goede draadloze verbinding heb.
Het is iig niet gratis. En goedkoop? tja....
Ik heb mijn WAG200g gewoon verbonden met een AP. Zodat ik boven en beneden gewoon een goede draadloze verbinding heb.
Het is iig niet gratis. En goedkoop? tja....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Idd voor € 8,00 heb je ze al tegenwoordigVincenz0 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:21:
vervang je 2 dbi antennetjes met de 5 dbi versies, dat help zeker wel.
Pagina: 1