Toon posts:

Vrouwenvoetbal in de modder, nabewerkingstechnieken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn geen foto's van mij, maar gister gevonden op het net. Een serie foto's van vrouwenvoetbal in de modder en dan nog een eens erg mooi nabewerkt. Ik heb geen idee hoe, maar het is wel erg mooi gedaan. Ik vraag me af hoe ze de nabwerking gedaan hebben.

http://www.woomp.com/xusen/media/

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 15:17

Zoefff

❤ 

Leuk, maar zolang de foto's niet van jou zijn horen ze natuurlijk niet thuis in FGS. Omdat het voornamelijk om de nabewerking gaat verplaats ik hem naar FGW, al is de nabewerking volgens mij niet zo heel lastig. Gewoon wat spelen met de kleuren en met bijvoorbeeld een layermask op een curve / levels bepaalde delen lichter en donker maken :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het resultaat is inderdaad erg mooi. Nu is het zoiezo wel een fraai gezicht, voetballende vrouwen in de modder, maar de nabewerking is zeker de moeite waard om zelf te proberen. Ik zal Zoefff zijn optie eens proberen op willekeurige eigen foto's.

Verwijderd

Swamp soccer heerscht :) (maar dan wel de echte sport, en niet dit fancy mode werk)

http://www.suopotkupallo.fi/

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 15:17

Zoefff

❤ 

Leuk, maar laat wel duidelijk zijn dat dit topic natuurlijk over de nabewerkingstechnieken gaat om de betreffende sfeer te creeëren, en niet het fenomeen 'moddervoetbal' zelf ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als ik eerlijk ben vermoed ik toch dat hier heel wat aan geshopped is en dat de dames nooit op het voetbalveld gestaan hebben. De opvliegende modder is soms wat vreemd evenals het licht. Ook de focus lijkt op sommige plekken wat te scherp / onscherp in verhouding met de rest van de foto (let ook op de overgangen model-achtergrond die soms geblurred lijken en de bal die soms scherper is dan de hele foto).
Mijn gok is dat er meerdere (studio?) opnames zijn gemerged met elkaar en met buiten opnames.
Wel een erg mooie serie idd.

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 16:17

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

iets in mij schreeuwt dat het vectorart is.. maar ik kan niet zeggen waarom.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:52

BCC

Het ziet er idd uit als dat een ondergoed shoot gebruikt is als knip en plak materiaal met dit als resultaat. Zo te zien ook gecombineerd met renders / vector art hier en daar.

[ Voor 23% gewijzigd door BCC op 15-09-2006 15:54 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-01 13:18

BaRF

bijna kerst

powerflux schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:45:
iets in mij schreeuwt dat het vectorart is.. maar ik kan niet zeggen waarom.
lol neem dan maar wat valium ofzo :P

geen vectoren, maar gewoon heftig geblurred op de platte vlakken :)

wel hééle vetten fotos btw...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Zoefff schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:36:
Leuk, maar laat wel duidelijk zijn dat dit topic natuurlijk over de nabewerkingstechnieken gaat om de betreffende sfeer te creeëren, en niet het fenomeen 'moddervoetbal' zelf ;)
Alsof jij het erg vind dat het allemaal om het moddervoetballen draait :P
djengizz schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:42:
Als ik eerlijk ben vermoed ik toch dat hier heel wat aan geshopped is en dat de dames nooit op het voetbalveld gestaan hebben. De opvliegende modder is soms wat vreemd evenals het licht. Ook de focus lijkt op sommige plekken wat te scherp / onscherp in verhouding met de rest van de foto (let ook op de overgangen model-achtergrond die soms geblurred lijken en de bal die soms scherper is dan de hele foto).
Mijn gok is dat er meerdere (studio?) opnames zijn gemerged met elkaar en met buiten opnames.
Wel een erg mooie serie idd.
Ik wil wel een keertje echt in de modder gaan voetballen ;) Kan je het dan verglijken :P :+

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 03-10-2006 14:00 ]

Pagina: 1