Toon posts:

Binnenwerk computerkast

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor een bedrijf wat ik aan het opstarten ben met een vriend van mij willen we zelf ontworpen computerkasten leveren (met lasergesneden en gekant), alleen daarvoor zoeken we een leverancier die ook losse binnenwerken van computerkasten. We hebben daarvoor veel gezocht op google en ook hier op het forum maar niks kunnen vinden. Iemand enig idee waar je losse binnenwerken van computerkasten kunt kopen laat het dan a.u.b. weten.

Groeten,
Alex

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Wat bedoel je precies met "binnenwerk"? Als je een kast koopt is hij namelijk meestal, eeeh, leeg...

Roomba E5 te koop

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
en wat valt onder pc binnen werk? je 5.25 bays? mobo tray pci brackets? vertel eens

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 14:25

Beugelfles

I love rusty spoons

Ik neem aan dat je de moederbordtray bedoeld? en bays voor 3,5 en 5,25 inch?

edit: dubbelpost

[ Voor 11% gewijzigd door Beugelfles op 15-09-2006 12:18 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-12-2025

SLeddert

SLeddert

Lijkt me dat hij het hele '' ijzeren " binnenwerk bedoeld.
En dat hij daar een zelfontworpen buitenkantje omheen maakt.

Karsten

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Alleen zeggen dat je op google veel gezocht hebt voldoet niet bepaald aan de eisen die we op GoT stellen aan zelfwerkzaamheid :o

Je hoort op z'n minst aan te geven waar je op hebt gezocht - als ik het zo lees heb je gewoon "binnenwerk" als zoekterm gebruikt en dan ga je niet veel vinden nee...

Begin eens om creatief te zoeken, kom je er niet uit, dan mag je een topic openen hier, maar wees volledig en duidelijk - doe je dat niet dan heeft het weinig zin :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.