Toon posts:

Films draadloos streamen naar TV vanaf Synology 106e

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kortgeleden een Synology 106e gekocht omdat ik hier erg veel positieve dingen over hoorde.

Voetnootje: Mocht je net als ik het apparaat kopen ter vervanging van je torrent-spons-pc, doe het niet de Synology is absurd langzaam en een nieuwe 'firmware' (30MB linux distr) lijkt nog niet in de maak.

Nu heb ik de 106e volgetankt met mn series & films en wil ik ze in de woonkamer bekijken op de tv.
Ik begrijp dat dit mogelijk is via Upnp, dit wordt ondersteund door de 106e.

Ik schijn een extra apparaat nodig te hebben naast mn tv in de woonkamer die draadloos verbinding maakt met mn netwerk en via dat Upnp grapje bij mn videofolder komt. Ik zal vast niet de eerste zijn die dit wil realiseren. Kan iemand me vertellen welk apparaat ik hiervoor het beste kan kopen?

Ik heb al wat topic doorgenomen maar naast dat het in die berichten om 12 maanden oude info gaat zie ik geen duidelijke oplossing voor mijn doel.

Ten 2e, ik heb een Panasonic HT-15 5.1 set gekocht. Ziet er leuk uit en het geluid is acceptabel voor het weinige geld dat je er voor betaald. Echter, ik ga geen draadjes door de woonkamer leggen maar wil wel graag de achter-speakers aansluiten. Heeft iemand ervaring met een leuke draadloze oplossing om die achterspeakers toch aan te sluiten? Op de speakers zitten geen plugaansluitingen maar ik moet er gewoon kale draadjes in rammen. Mediamarkt heeft een aanbieding met wat draadloos a/v spul maar het zag er naar uit dat dat alleen voor pluggen is en tevens werd ik er niet wijs uit hoe ik mijn soort speakers zou moeten aansluiten op dat spul.

Verrijk me met jullie kennis :*)