Hi tweakers,
Ik zit hier met het volgende probleem: ik zie door alle bomen het bos niet meer.
Er zijn gewoonweg teveel SNMP managers te downloaden/kopen, vandaar dat ik de vraag stel, welke gebruiken julie?, ervaringen, wat raden julie aan.
Ik heb eigenlijk een beetje de volgende dingen die ik graag wil dat de manager kan:
- e-mail meldingen bij speciale events.
- sms meldingen?? (zal waarschijnlijk niet kunnen)
- event log aanmaken bij bepaalde events.
- mogenlijkheid tot draaien op een windows 2003 systeem.
Ik heb al verschillende interessante gevonden, bijvoorbeeld AdRem SNMP Manager.
Dit is alleen wel weer een erg duur pakket.
Er zijn ook wel freeware oplossingen maar zag niet zo een programma die een beetje aan mijn richt lijnen voldeet...
Mocht je een goed programma kennen, post gewoon je ervaringen, dit is altijd handig om te weten,
ookal voldoet hij niet aan mijn eisen.
bij voorbaat dank.
Ik zit hier met het volgende probleem: ik zie door alle bomen het bos niet meer.
Er zijn gewoonweg teveel SNMP managers te downloaden/kopen, vandaar dat ik de vraag stel, welke gebruiken julie?, ervaringen, wat raden julie aan.
Ik heb eigenlijk een beetje de volgende dingen die ik graag wil dat de manager kan:
- e-mail meldingen bij speciale events.
- sms meldingen?? (zal waarschijnlijk niet kunnen)
- event log aanmaken bij bepaalde events.
- mogenlijkheid tot draaien op een windows 2003 systeem.
Ik heb al verschillende interessante gevonden, bijvoorbeeld AdRem SNMP Manager.
Dit is alleen wel weer een erg duur pakket.
Er zijn ook wel freeware oplossingen maar zag niet zo een programma die een beetje aan mijn richt lijnen voldeet...
Mocht je een goed programma kennen, post gewoon je ervaringen, dit is altijd handig om te weten,
ookal voldoet hij niet aan mijn eisen.
bij voorbaat dank.
Coding 4 Fun!