ASUS a5e touchpad uitgeschakeld

Pagina: 1
Acties:

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2025

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Probleem...
Mijn vrouw zit thuis en wou even op de laptop (asus a5e). Blijkt de touchpad ineens niet te werken. En ook wanneer er een externe muis aangeplugt wordt doet die niks.
Het icoontje van de touchpad in de windows balk geeft aan dat de muis uitgeschakeld is... (kruisje).

Probleem is enkel dat ik (op afstand) maar 1 manier weet om bij die instellingen te komen en dat is door dubbelklikken op genoemd icoontje in de windows balk - maar ja - daar heb je dus een muis bij nodig! En die werkt niet.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?? (zonder muis dus).
Het is me ooit eens eerder gebeurd en toen heb ik het weten op te lossen - dus het moet kunnen...

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
toetscombinatie FN met een van de F1-F12 toetsen, ik weet zo niet welke....

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Of Remote assistance/VNC doen, ik neem aan dat de muis dan wel werkt?

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Voor zover ik weet (en in de manual kan vinden) bestaat er geen sneltoets middels de Fn + F1-12 om de muis in en uit te schakelen.

Remote assistance gaat niet zonder een andere PC die dr bij kan. Ik zit op mn werk en iets dergelijks komt natuurlijk nooit door de firewall!

Verwijderd

dan denk ik dat je moet wachten tot je thuis bent en dan via een computer thuis doen (als jullie die hebben) en anders familie/vrienden vragen

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-01 13:07

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

ftp://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/nb/A5E/e2160_a5_hw.pdf => Pagina 31 van de Manual

Padlock key indrukken, linksboven de 3e snelstart key indrukken ( touchpad met streepje er door heen )

De kick van Electric!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Tja dat wordt em niet.. heb geen 2e Pc en ken niemand in de buurt bij wie ik even een pc kan fixen...

en is toch ook belachelijk dat dit niet gewoon opgelost kan worden.

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ossenaar schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:42:
ftp://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/nb/A5E/e2160_a5_hw.pdf => Pagina 31 van de Manual

Padlock key indrukken, linksboven de 3e snelstart key indrukken ( touchpad met streepje er door heen )
Jaa!!!
Wat stom. zo'n simpel klein ***-knopje!! Staat ook zo lekker duidelijk in de manual aangegeven |:( ipv dat ze dat ook even melden in het hoofdstuk over de touchpad!

Maar goed. Thx!!!!!

[ Voor 17% gewijzigd door kazz1980 op 15-09-2006 10:48 ]

Pagina: 1