Waar kan ik de nieuste bios vinden: De site's die ik ken hebben allemaal opeens 'broken links' ....
Greetz,
Tolgfa
Greetz,
Tolgfa
I see dead pixels...
Fok zelf op manOp maandag 29 januari 2001 22:10 schreef tolga het volgende:
Ik dacht dat mensen HIER meer zouden weten, aangezien ik bij 'hardware algemeen' niet veel replies kreeg. Natuurlijk wil ik dat ook niet graag doen, maar ik heb zsm informatie nodig.
Nu effe wat over jouw "" opmerking:
Als je hier last van hebt, rot dan maar zelf op... k******k !!!!
I see dead pixels...
Precies, en je kunt niet lezen. En ook al niet zoeken. Ga buiten spelen.Op maandag 29 januari 2001 23:36 schreef tolga het volgende:
Zo, ik ben een Newbie?
Nee ik ga niemand helpen als ze in de verkeerde topic posten nee. En blijkbaar niemand. Want hier lopen zeker 3000 mensen rond die het antwoord wel weten.En waarom help jij zulke mensen niet als jij denkt dat jij de regels hier beter kent. Als jij dat doet, doe het dan zoals normale mensen dat doen en betrek niet je hele familie uit Venlo erbij. Laat die maar lekker bananen eten in de dierentuin.
Verwijderd
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
Verwijderd
Verwijderd
ik wordt moe van personen als jijOp maandag 29 januari 2001 22:00 schreef jotheman het volgende:
rottop man die post staat oowk al ergus andurs
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Divide and conquer.
I see dead pixels...
Ik wou niet meer reageren op hem, maar ik vind het wel raar dat hij nog steeds denkt dat hij gelijk heeft ! Dus zal ik hem een samenvatting geven en misschien dat hij het nu wel begrijpt:Op dinsdag 30 januari 2001 15:09 schreef jotheman het volgende:
Ach manne ik had net zun andere post gezien en wouw daar op gaan replyen, en toen zag ik deze... 2X dezelfde post en met uitroeptekes en al das gwoon irri, zet um dan 1x en NIET in de ceesmodding maar bij de vid. kaarten (waar die hoort)...
dan wil ik wel helpen, maar dit is gwoon superovurdreve, en assie dan oowk nog begint te schelde dan rot helemaal maar op....
Nee dan geeef je gewoon geen antwoord, anders blijven ze hier verkeerd posten!Op dinsdag 30 januari 2001 12:13 schreef worsie het volgende:
Ga hier maar eens kijken.
Moeilijk he? Gewoon normaal doen tegen iemand. Als zijn post je niet bevalt geef je of geen antwoord, of je probeert antwoord te geven met een stukje motivatie, cq. opbouwende kritiek of zo. Dan komen we tenminste verder. Zijn post was misschien misplaatst, maar met die bezopen reacties los je echt niks op hoor
.
Mja en ik okt 1999Op dinsdag 30 januari 2001 12:46 schreef wimpie het volgende:
Stelletje megolen hier zeg. Je kan die gozer toch ook wel een beetje helpen..
En wat boeit dat nou dat je newbie bent. Sukkel.
ik zit hier zelf sinds sep 1999 maar zulke lame gasten heb ik nog niet meegemaakt. (owja de meeste mod(derfokkers) zijn ook suxks aars.
Sinds wanneer ga jij bepalen wat wij wel of niet moeten doen?Op dinsdag 30 januari 2001 16:00 schreef tolga het volgende:
[..]
Ik wou niet meer reageren op hem, maar ik vind het wel raar dat hij nog steeds denkt dat hij gelijk heeft ! Dus zal ik hem een samenvatting geven en misschien dat hij het nu wel begrijpt:
1) Jij begon met dat abnormaal gedrag !
2) Jij vindt dat 'irri' ? Kon ( en kun je nu ook ! ) dat niet "normaal" vragen ? Dus zonder 'aap' & 'rot op' ?
Ik hoop dat je er nu mee ophoudt, want ik zal niet meer reageren om jouw te overtuigen hoe de meerderheid van tweakers.net over mensen zoals jij denkt! ( Of ben ik hier met een (geestelijk) 6 jarige verslaafde aan het discussieren, die niks begrijpt ?? )
<PUNT="EINDE_DISCUSSIE"="BLOCK_PEOPLE<8">
I see dead pixels...
Verwijderd
leuk gedragOp maandag 29 januari 2001 22:31 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Fok zelf op manWaar zit je nu? Die-hard Overclocking & Case Modding aap... Ga es in videokaarten ofzo posten. Niet hier, closen die hap!
Newbies
Verwijderd
uuuhhh mastahtje, dis van een jaar geledenOp zondag 10 februari 2002 14:45 schreef mast3r het volgende:
[..]
leuk gedrag![]()
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()