Toon posts:

Bios Geforce 2 MX flash !!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik de nieuste bios vinden: De site's die ik ken hebben allemaal opeens 'broken links' ....

Greetz,

Tolgfa

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

rottop man die post staat oowk al ergus andurs :(

I see dead pixels...

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat mensen HIER meer zouden weten, aangezien ik bij 'hardware algemeen' niet veel replies kreeg. Natuurlijk wil ik dat ook niet graag doen, maar ik heb zsm informatie nodig.

Nu effe wat over jouw " :r " opmerking:

Als je hier last van hebt, rot dan maar zelf op... k******k !!!!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 16:24
Op maandag 29 januari 2001 22:10 schreef tolga het volgende:
Ik dacht dat mensen HIER meer zouden weten, aangezien ik bij 'hardware algemeen' niet veel replies kreeg. Natuurlijk wil ik dat ook niet graag doen, maar ik heb zsm informatie nodig.

Nu effe wat over jouw " :r " opmerking:

Als je hier last van hebt, rot dan maar zelf op... k******k !!!!
Fok zelf op man :r Waar zit je nu? Die-hard Overclocking & Case Modding aap... Ga es in videokaarten ofzo posten. Niet hier, closen die hap!

Newbies :r

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik ben een Newbie?

En waarom help jij zulke mensen niet als jij denkt dat jij de regels hier beter kent. Als jij dat doet, doe het dan zoals normale mensen dat doen en betrek niet je hele familie uit Venlo erbij. Laat die maar lekker bananen eten in de dierentuin.

Maar ik ken zulke problemen heel goed. JIJ bent zeker zo'n verslaafde type, die alleen met computers kan omgaan en niet met mensen.

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest en dat je niet meer op zo'n manier zult reageren <PUNT=EINDE DISCUSSIE>

• jotheman

jotheman

hardleers....

I see dead pixels...

• benchMarc
Op maandag 29 januari 2001 23:36 schreef tolga het volgende:
Zo, ik ben een Newbie?
Precies, en je kunt niet lezen. En ook al niet zoeken. Ga buiten spelen.
En waarom help jij zulke mensen niet als jij denkt dat jij de regels hier beter kent. Als jij dat doet, doe het dan zoals normale mensen dat doen en betrek niet je hele familie uit Venlo erbij. Laat die maar lekker bananen eten in de dierentuin.
Nee ik ga niemand helpen als ze in de verkeerde topic posten nee. En blijkbaar niemand. Want hier lopen zeker 3000 mensen rond die het antwoord wel weten.

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Sjezus!

Het wordt hier ook met de dag vriendelijker!

:r

Verwijderd

Anders doen jullie allemaal ff normaal, stelletje idioten!!

Die gozer vraagt gewoon iets over de bios van zijn videokaart. Als je vindt dat dat hier niet thuis hoort, kun je dat ook 'normaal' zeggen.

Ik wordt echt helemaal gek van dat groepje contact-gestoorde personen hier op GoT :(

STFU en help die gozer, of ga ergens anders je geouwehoer posten

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Ja

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Verwijderd

Op zich ben ik het eens met de voorgaande reply's. Het is een vraag die verkeerd geplaatst is, maar je zou inderdaad gewoon antwoord kunnen geven.

Ik weet alleen niet hoe ht zit.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Ga hier maar eens kijken.

Moeilijk he? Gewoon normaal doen tegen iemand :(. Als zijn post je niet bevalt geef je of geen antwoord, of je probeert antwoord te geven met een stukje motivatie, cq. opbouwende kritiek of zo. Dan komen we tenminste verder. Zijn post was misschien misplaatst, maar met die bezopen reacties los je echt niks op hoor :(.

Verwijderd

Kijk, daar heb je nog eens wat aan!
Heeft die arme jongen tenminste een fatsoenlijk antwoord op z'n vraag!

Sux^6 verder!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:15

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op maandag 29 januari 2001 22:00 schreef jotheman het volgende:
rottop man die post staat oowk al ergus andurs :(
ik wordt moe van personen als jij :Z...

je zou natuurlijk ook gewoon kunnen reageren... maar ach... dat kan tegenwoordig niet meer zeker... :Z

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Stelletje megolen hier zeg. Je kan die gozer toch ook wel een beetje helpen..

En wat boeit dat nou dat je newbie bent. Sukkel.

ik zit hier zelf sinds sep 1999 maar zulke lame gasten heb ik nog niet meegemaakt. (owja de meeste mod(derfokkers) zijn ook suxks aars.

Divide and conquer.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel mensen !!! :)

Gelukkig zijn er hier bij tweakers genoeg mensen die anderen willen helpen. Ik denk dat hij nu wel begrepen heeft dat "hij" hier verkeerd bezig is.

Maar we kunnen nu beter ophouden met discussieren, want hier hebben we natuurlijk niks aan !!!

Greetz,

Tolga

• jotheman

jotheman

Ach manne ik had net zun andere post gezien en wouw daar op gaan replyen, en toen zag ik deze... 2X dezelfde post en met uitroeptekes en al das gwoon irri, zet um dan 1x en NIET in de ceesmodding maar bij de vid. kaarten (waar die hoort)...
dan wil ik wel helpen, maar dit is gwoon superovurdreve, en assie dan oowk nog begint te schelde dan rot helemaal maar op....

I see dead pixels...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 januari 2001 15:09 schreef jotheman het volgende:
Ach manne ik had net zun andere post gezien en wouw daar op gaan replyen, en toen zag ik deze... 2X dezelfde post en met uitroeptekes en al das gwoon irri, zet um dan 1x en NIET in de ceesmodding maar bij de vid. kaarten (waar die hoort)...
dan wil ik wel helpen, maar dit is gwoon superovurdreve, en assie dan oowk nog begint te schelde dan rot helemaal maar op....
Ik wou niet meer reageren op hem, maar ik vind het wel raar dat hij nog steeds denkt dat hij gelijk heeft ! Dus zal ik hem een samenvatting geven en misschien dat hij het nu wel begrijpt:

1) Jij begon met dat abnormaal gedrag !

2) Jij vindt dat 'irri' ? Kon ( en kun je nu ook ! ) dat niet "normaal" vragen ? Dus zonder 'aap' & 'rot op' ?

Ik hoop dat je er nu mee ophoudt, want ik zal niet meer reageren om jouw te overtuigen hoe de meerderheid van tweakers.net over mensen zoals jij denkt! ( Of ben ik hier met een (geestelijk) 6 jarige verslaafde aan het discussieren, die niks begrijpt ?? )

<PUNT="EINDE_DISCUSSIE"="BLOCK_PEOPLE<8">

• benchMarc
Op dinsdag 30 januari 2001 12:13 schreef worsie het volgende:
Ga hier maar eens kijken.

Moeilijk he? Gewoon normaal doen tegen iemand :(. Als zijn post je niet bevalt geef je of geen antwoord, of je probeert antwoord te geven met een stukje motivatie, cq. opbouwende kritiek of zo. Dan komen we tenminste verder. Zijn post was misschien misplaatst, maar met die bezopen reacties los je echt niks op hoor :(.
Nee dan geeef je gewoon geen antwoord, anders blijven ze hier verkeerd posten!

• benchMarc
Op dinsdag 30 januari 2001 12:46 schreef wimpie het volgende:
Stelletje megolen hier zeg. Je kan die gozer toch ook wel een beetje helpen..

En wat boeit dat nou dat je newbie bent. Sukkel.

ik zit hier zelf sinds sep 1999 maar zulke lame gasten heb ik nog niet meegemaakt. (owja de meeste mod(derfokkers) zijn ook suxks aars.
Mja en ik okt 1999 :/ 't gaat gewoon met de dag achteruit hier.

• benchMarc
Op dinsdag 30 januari 2001 16:00 schreef tolga het volgende:

[..]
Ik wou niet meer reageren op hem, maar ik vind het wel raar dat hij nog steeds denkt dat hij gelijk heeft ! Dus zal ik hem een samenvatting geven en misschien dat hij het nu wel begrijpt:

1) Jij begon met dat abnormaal gedrag !

2) Jij vindt dat 'irri' ? Kon ( en kun je nu ook ! ) dat niet "normaal" vragen ? Dus zonder 'aap' & 'rot op' ?

Ik hoop dat je er nu mee ophoudt, want ik zal niet meer reageren om jouw te overtuigen hoe de meerderheid van tweakers.net over mensen zoals jij denkt! ( Of ben ik hier met een (geestelijk) 6 jarige verslaafde aan het discussieren, die niks begrijpt ?? )

<PUNT="EINDE_DISCUSSIE"="BLOCK_PEOPLE<8">
Sinds wanneer ga jij bepalen wat wij wel of niet moeten doen? :?

Verwijderd

net niveau op GoT daalt... jammer....

• jotheman

jotheman

Ik ben echt niet te slecht om te reagere op un topic, maar 1 zow as deze?, jah dan daalt ut niveau idd....

I see dead pixels...

Verwijderd

Dit is zonder van de draad...

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 22:31 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Fok zelf op man :r Waar zit je nu? Die-hard Overclocking & Case Modding aap... Ga es in videokaarten ofzo posten. Niet hier, closen die hap!

Newbies :r
leuk gedrag :? :r

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 14:45 schreef mast3r het volgende:

[..]

uuuhhh mastahtje, dis van een jaar geleden ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Op zondag 10 februari 2002 14:45 schreef mast3r het volgende:

[..]

:Z Ouwe koe :)

Verwijderd

Ik draai hier nog maar net mee met het post op GoT maar ik kijk al een jaartje mee ongeveer met de posts maar het lijkt wel zo of je heel voorzichtig een berichtje moet posten zonder ook maar 1 foutje erin. Ik vind dat wel iets te ver gaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.