eerst even de specs:
dfi nf4 UT SLI-D
4x samsung 250gig in raid0 op de nvidia chip
amd X2 3800@2500mhz
creative soundblaster live! 5.1
2x 7900GT in SLI
het probleem: bij het downloaden met dc++ of als er flink geupload wordt naar mn pc (rond de 1mb/s zeg maar) gaat heel mijn pc haperen... het geluid hapert, gaat langzamer en mn muis maakt grotere bokkensprongen dan n vlo.
bij processes zit er niets dat veel cpu nodig heeft, behalve het system idle process. maar bij performance zit ik aan de max van mn cores.
edit: als ik alle proggies op core0 zet, is alsnog mn core1 naar de 100% toe... denk door het system idle process... wat is dit?
geprobeerd:
download proggies affiniteit geven met 1 core.
chipset drivers geupdate
videodrivers geupdate
drivers van de soundblaster zijn al de laatste d8 ik (unipack)
verschillende gbit poorten geprobeerd (1 van de nvidia chip en 1 marvell chip)
iemand nog suggesties die ik kan proberen?? want op deze manier kan ik alleen downloaden als ik de pc niet nodig heb... tamelijk jammer.
dfi nf4 UT SLI-D
4x samsung 250gig in raid0 op de nvidia chip
amd X2 3800@2500mhz
creative soundblaster live! 5.1
2x 7900GT in SLI
het probleem: bij het downloaden met dc++ of als er flink geupload wordt naar mn pc (rond de 1mb/s zeg maar) gaat heel mijn pc haperen... het geluid hapert, gaat langzamer en mn muis maakt grotere bokkensprongen dan n vlo.
bij processes zit er niets dat veel cpu nodig heeft, behalve het system idle process. maar bij performance zit ik aan de max van mn cores.
edit: als ik alle proggies op core0 zet, is alsnog mn core1 naar de 100% toe... denk door het system idle process... wat is dit?
geprobeerd:
download proggies affiniteit geven met 1 core.
chipset drivers geupdate
videodrivers geupdate
drivers van de soundblaster zijn al de laatste d8 ik (unipack)
verschillende gbit poorten geprobeerd (1 van de nvidia chip en 1 marvell chip)
iemand nog suggesties die ik kan proberen?? want op deze manier kan ik alleen downloaden als ik de pc niet nodig heb... tamelijk jammer.
[ Voor 17% gewijzigd door Mr Alfabet op 15-09-2006 04:21 ]