Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Eej,

Een tijdje geleden is mijn mobieltje overleden (Sony Ericsson J200i). Nou moet ik dus een nieuwe krijgen maar weet nog niet welke. Mijn budget is ongeveer 80 euro. Iets meer mag eventueel ook nog wel, maar niet veel meer. Wat hij moet kunnen:
- Bellen
- SMS-en
- Liefst een goedkope provider
- Camera (niet heel belangrijk, maar is eventueel leuk meegenomen)
- MP3-speler (denk niet dat dat lukt met dit budget maar als het kan graag). En als het niet mogelijk is gewoon MP3 ringtones.

Weet iemand een leuk mobieltje?

Alvast Bedankt

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
welke had je al gevonden?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Kijk even op http://www.newmobile.nl/eur/nl/search.php
Daar kun je op dit soort zaken selecteren

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:45

13art

Moderator Mobile
Kijk eens rond in reclame krantjes een aanbiedingen in kranten als bijv spits, ad, telegraaf, enz. Daar vind je vaak leuke aanbiedingen voor nog minder dan jou budget.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb voor 80 euro half jaar geleden van Vodafone in Spanje een Samsung X630 (rood uitgevoerd (echt best gaaf want hier in Nederland bestaat die niet)) gekocht met weleens waar een aardige camera (0,8 mp volgens mij). Waarbij ik ook nog 35 euro beltegoed kreeg. Nou dat was ff een leuke deal en het unlocken. Tja dat wordt illegaal als ik het hier vertel maar ik kreeg wel van Vodafone gratis 1 jaar extra garantie (en ook Nederlandse taal). Alleen het geheugen is klein. Dus MP3 wordt een probleem.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Beslis gewoon zelf wat je mooi vind? Ik zou voor de SAMSUNG X660V, maar heb jij dezelfde smaak? Ik denkd at je toch echt zélf een mobieltje uit moet gaan zoeken.

MP3 is niet mogelijk, het geheugen is domweg te klein...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:39:
Wat hij moet kunnen:
- Bellen
- SMS-en
- Liefst een goedkope provider
- Camera (niet heel belangrijk, maar is eventueel leuk meegenomen)
- MP3-speler (denk niet dat dat lukt met dit budget maar als het kan graag). En als het niet mogelijk is gewoon MP3 ringtones.
Dat kunnen ze tegenwoordig allemaal, dus wordt het toch een kwestie van persoonlijke smaak. De ene zweert bij Nokia, een volgende bij Erikson of Samsung.

Een goedkope provider staat los van je mobieltje maar daar kunnen ze je alles over vertellen in de telefoon winkel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 08:36 ]

Verwijderd

X660V is inderdaad een erg leuk en betaalbaar telefoontje.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:04
Ik heb een Nokia 6060, leuk klaptoestel met mp3 ringtones. Voor 90 euro sim-lock vrij, dus wel rond de 75 euro met telfort (goedkoopst dacht ik, 8 ct per sms etc)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 08:33:
[...]

Dat kunnen ze tegenwoordig allemaal, dus wordt het toch een kwestie van persoonlijke smaak. De ene zweert bij Nokia, een volgende bij Erikson of Samsung.
Precies. Wij kunnen voor jou niet bepalen welke telefoon je moet nemen. Dat kunnen we voor niemand behalve onszelf, dat is ook de reden dat dergelijke topics dicht gaan. Zo ook deze...

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.