Hallo hallo,
Wat ik eigenlijk wil is in een Flash player een swf bestand aanroepen met een variabele. De swf moet via een php bestand en de variabele een flv bestand teruggeven die dat afgespeeld moet worden in de player.
Zie hier mijn armoedige poging
PHP bestand
HTML Bestand
En tot slot de swf file (Althans de fla code daarvan)
Ik wil graag een dynamische movie player hebben waarvan ik de content niet zomaar op straat wil hebben, en dus ook niet de directe url's in mijn html code wil hebben.
Bij mij werkt het op deze manier in ider geval niet.
Bij voorbaat dank.
Wat ik eigenlijk wil is in een Flash player een swf bestand aanroepen met een variabele. De swf moet via een php bestand en de variabele een flv bestand teruggeven die dat afgespeeld moet worden in de player.
Zie hier mijn armoedige poging
PHP bestand
PHP:
1
2
3
| <?php echo ("video.flv"); ?> |
HTML Bestand
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <div id="video"> <!-- Placeholder voor de flash player --> </div> <script type="text/javascript"> var so = new SWFObject("flvplayer.swf", "video", "260", "215", "7", "#ffffff"); so.addVariable("autoStart", "false"); so.addVariable("volume", "true"); so.addVariable("file", "movie_stream.swf"); so.addParam("wmode", "opaque"); so.write("video"); </script> |
En tot slot de swf file (Althans de fla code daarvan)
code:
1
| _root.video131.loadMovie("getmovie.php?id="+_root.ID, "video131"); |
Ik wil graag een dynamische movie player hebben waarvan ik de content niet zomaar op straat wil hebben, en dus ook niet de directe url's in mijn html code wil hebben.
Bij mij werkt het op deze manier in ider geval niet.
Bij voorbaat dank.