M'n vriendin heeft een nieuwe laptop nodig voor haar studies marketing en eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer op het gebied van processor
. Ik ben al een tijdje uit de computerbranche en bij momenten als deze wordt dit pijnlijk duidelijk. We hebben een budget van ongeveer 1300 euro(mag eventueel 50 euro meer zijn. Qua processor zit ik dus vooral in de rats en als ik dan bijvoorbeeld de lijst van Acer online raadpleeg dan weet ik geen raad. Als er dus mensen zijn die me kunnen verlichten omtrent welke processor op heden de beste koop is en welk (acer?) systeem een goeie koop is, voel je dan vrij om me te helpen...
Verder zou ik graag 2gb ddrII ram geheugen en een degelijk 15 inch scherm aanwezig zien. Het is dus een pc voor non grafische educatieve doeleinden, een monsterachtige grafische kaart bijvoorbeeld is niet nodig.
Verder zou ik graag 2gb ddrII ram geheugen en een degelijk 15 inch scherm aanwezig zien. Het is dus een pc voor non grafische educatieve doeleinden, een monsterachtige grafische kaart bijvoorbeeld is niet nodig.