Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Athlon_2o0o
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Mijn toetsenbord is helaas kapot gegaan. Ik had een Logitech Internet Keyboard geloof ik, deze in ieder geval: http://www.softmag.no/bilder/logitech_keyboard1_l.jpg. Nu heb ik een nieuw toetsenbord nodig. Ik zou het liefst dezelfde nemen, maar deze is nergens meer te koop. Kennen jullie een toetsenbord die erop lijkt of kunnen jullie mij er eentje aanraden? Ik type veel en gebruik het toetsenbord vooral voor games en chat. Bovendien is het voor mij een vereiste dat er mediatoetsen opzitten als play, stop, etc.

Verwijderd

de logitech internet navigator SE.
exact dezelfde, alleen dan met een draadje en zonder muis.

//hmmz die zie ik ook niet meer in de pricewatch. maar veel winkels hebben hem nog wel gewoon.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 20:02 ]

• Athlon_2o0o
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:59:
de logitech internet navigator SE.
exact dezelfde, alleen dan met een draadje en zonder muis.

//hmmz die zie ik ook niet meer in de pricewatch. maar veel winkels hebben hem nog wel gewoon.
Ja die heb ik nu volgens mij! Helaas is die nergens meer te vinden :'(

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Ik gebruik dit keyboard en deze typt erg lekker en ziet er nog goed uit ook
Prijs : 24,95.

http://www.logitech.com/i...CRID=2166,CONTENTID=10568

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat origineel toetsenbord was echt ranzig qua batterijvreterij, het is geen toeval dat alleen de bedrade versies nog te krijgen zijn. Maar verder is dit echt een uitzoekgeval - niets is zo subjectief als toetsenbordkeuze. Ga eens naar een winkel waar ze veel hebben (Mediamarkt/Saturn) en kies wat je bevalt. Kijk dan in Pricewatch naar waar je dat het beste kunt halen :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.