WD800BB Harddisk(print) gezocht wegens uitfikken PC

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-07-2025
Twee weken terug wilde mijn monitor niet meer uit de standby stand, terwijl de rest van mijn PC prima draaide. Na andere monitor te hebben geprobeerd was mijn (misschien voorbarige |:( ) conclusie: de videokaart zal wel stuk zijn.

Dus nieuwe videokaart gekocht, oude eruit gehaald, nieuwe erin, voeding aan, knetterknetter, vlammen, rook enz. :o Voeding snel weer uitgezet en maar met PC en al naar de shop terug.

Daar wisten ze ook niet wat er aan de hand zou kunnen zijn en ze durfden niet nog een nieuwe videokaart te proberen, dus de oude nog maar eens terug gezet. Weer: knetterknetter, processorfan stopt, netwerkkaart fikt door en zoals later blijkt fikt alles door :(
(Achteraf hadden ze misschien best op het idee mogen komen om de voeding eens te checken)

Nou was het al een vrij oud beestje (Athlon XP 1600+), dus de hardware is niet zo erg. Waar vooral mijn vader en moeder wel mee zitten is de data die op de 2 doorgefikte harddisks stond.
De data van 1 harddisk heb ik al weten te recoveren door op marktplaats een identieke harddisk te kopen en de print eraf te schroeven.

Voor de 2e harddisk (Western Digital 80 GB) zoek ik nog een print (met of zonder harddisk).
De gegevens van de harddisk zijn:

WD 800BB - 00DAA3
LBA 15630 1488
DCM DSBHNA 2CH
Productie datum in de buurt van 29 sept 2003

En een foto:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jacobsfm/DSC00801_2.JPG

Heeft iemand misschien zo'n harddisk of alleen een printje liggen?
Of nog mooier: wil iemand een printje tijdelijk uitlenen? Dan kom ik met mijn PC naar je toe, printje wisselen, data kopiëren, printje terugwisselen? O-)

Mijn dank zou zeer groot zijn. _/-\o_

• kahm-jai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02-2022

kahm-jai

Kyon-Kyon Neko!

post bij vraag advertenties! daar vind je vast meer klanten!

Asus A8N-SLI, Athlon 64 3000+ @ 2,4 GHz, Corsair TwinX 2x512 3200XL 2xWD120GB, Apogee 6800 PCI-E@430/860, Enermax Noisetaker 495, Thermalright XP120, Nec3500, liteonDVD

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00
Ik heb nog een (vrijwel denk ik, geen zin om kast open te schroeven :P) identieke Western Digitall. Als je in Friesland of in de buurt woont mag je best langskomen om het e.e.a. om te schroeven :) .
Doe verder toch weinig met die WD.. sinds m'n poging tot RAID toch niet werkte :P

edit:
Hmm, Eindhoven en Koudum (Frl.) is nogal ver weg :+ :X

[ Voor 9% gewijzigd door ReZ1987 op 14-09-2006 21:21 ]

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Verwijderd

Ik heb zo ene.

Moet je mij wel garanderen dat je een nieuwe schijf koopt mocht hij kapot gaan :P

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-02 15:37

BHQ

Gooi 'm ff bij vraag&aanbod en op Marktplaats, Speurders enzo. Daar heb je iets meer succes hoop ik voor je.. Hier zit je best wel verkeerd :)

[ Voor 19% gewijzigd door BHQ op 14-09-2006 21:51 ]

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-02 22:31

Cablekevin

CCCP Baby!

Ik heb zat van dat type hier liggen, 10,15,20,40GB.
Contact me maar op MSN: Cablekevin -at- hotmail.com
Btw kan zijn dak er niet ben maar dat komt omdat ik geen i-net heb, mijn livebox (ja zeg maar niets) verkeerd is geupdate! :@

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-07-2025
Yapser schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:47:
Gooi 'm ff bij vraag&aanbod en op Marktplaats, Speurders enzo. Daar heb je iets meer succes hoop ik voor je.. Hier zit je best wel verkeerd :)
Heb ik geprobeerd, met heel weinig resultaat :/ Daarom probeer ik het hier maar eens.
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:21:
Ik heb zo ene.

Moet je mij wel garanderen dat je een nieuwe schijf koopt mocht hij kapot gaan :P
Natuurlijk zijn alle risico's voor mij, zal een mooie nieuwe schijf kopen als hij sneuvelt. Heb ook nog genoeg ruimte vrij om eerst al je data te backuppen, mocht je dit willen.
Maar met de andere harddisk is het al gelukt, dus ik heb goede hoop :)
Woon je een beetje in de buurt?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier is dit forum helaas niet voor bedoeld. Maak gebruik van sites als t.net/aanbod, marktplaats, speurders, ebay, etcetera :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.