slecht resultaat met DVD-clone of Nero

Pagina: 1
Acties:

• weetikveel!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07 09:35
Hallo,

het is mij laatst opgevallen wanneer ik dvd's naar m'n harddisc zet met dvd clone en vervolgens brand met Nero, dat het beeld van de gebrande kopie de hele tijd heen en weer schiet van onscherp naar scherp, zo om de seconde word het beeld dus een beetje wazig en dan weer scherp.
als je het eenmaal opvalt wordt het behoorlijk vermoeiend kijken.

waar kan dit aan liggen?

-mijn dvd speler is het niet, want de pc en de dvd speler van mijn ouders doen hetzelfde.

-de dvd zelf kan het ook niet zijn want ik heb al verschillende merken geprobeert.

kan het aan mijn dvd brander liggen?(NEC ND-3450A 103C)
of kan er iets mis zijn met de instellingen?

Alvast bedankt voor de reacties!

weetikveel!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ik begrijp hieruit dat je een DVD speler en brander hebt? Doet hetzelfde zich voor als je de DVD direct kopieert?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:35

aerofreak

Steve Jobs

zelf gebruik ik DVD shrink perfect programma :)

kan natuurlijk ook leggen aan je brander zoals jezelf zegt

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• weetikveel!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07 09:35
ik heb idd een speler en een brander.

en ik heb ook gekeken of het mogelijk was om het dvd clone direct een film te kopieren naar een dvd, maar ik heb nog steeds geen idee hoe ik dit moet doen.

o wacht, het progje dat ik gebruik heet CloneDVD en geen dvd clone, misschien is dat de reden...

ik ben nu met een ander progje bezig DVD-Cloner 3 en hiermee kan ik idd direct op een dvd branden.

even afwachten wat het resultaat word...

weetikveel!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:35

aerofreak

Steve Jobs

dat is dus DVD Shrink ook :P

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~