Mijn Help functie werkt niet. Wanneer ik op F1 druk gebeurd er niks. Er gebeurd ook niks waneer ik "Start -> Help" doe. Er verschijnt wel kort een zandloper bij me muis, maar voor de rest gebeurd er niks. Eerst deed hij het nog wel (geloof ik, nooit eigenlijk echt gebruikt). Wat moet ik doen om dit weer werkend te krijgen? En als me post niet uitgebreid genoeg is, vertel me dat aub waarom want ik zou echt niet weten wat ik vergeten ben te zeggen.. hardware specs. by een software vraag zetten lijkt me niet echt nodig
Misschien heb je die helpservices uitstaan.
Rechtermuisknop op Deze Computer - Beheren - Services en Toepassingen - Services - check of de service 'Help en ondersteuning' is ingeschakeld.
Rechtermuisknop op Deze Computer - Beheren - Services en Toepassingen - Services - check of de service 'Help en ondersteuning' is ingeschakeld.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Dan krijg je een foutmeldings boxjeNaZ- schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:09:
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Staat op "gestart" dus wel ingeschakeld.NaZ- schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:09:
Hij zegt dat alle entries correct zijn ingesteld en niks te "repairen" valt.SandeR schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:34:
Misschien heb je hier wat aan ?
http://www.dougknox.com/xp/utils/fix_windows_xp_help.htm
[ Voor 29% gewijzigd door Aubergine op 14-09-2006 20:42 ]
Verwijderd
Help & support opnieuw installeren?
Rechtsklikken op C:\Windows\inf\pchealth.inf (verborgen bestand), en dan kiezen voor "installeren".
Rechtsklikken op C:\Windows\inf\pchealth.inf (verborgen bestand), en dan kiezen voor "installeren".
Dan vraagt hij naar een Windows XP CD met SP 2, maar ik heb hier alleen een SP 1 liggen
Hoe valt dit op te lossen? Een .iso downloaden?
[ Voor 186% gewijzigd door Aubergine op 19-09-2006 21:36 ]
Is er een andere optie dan slipstreamen? Want dan moet ik partities, emulators etc. gaan gebruiken
Dat is allemaal niet nodig, op 1 partie kan je zonder emulator slipstreamen.Aubergine schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:58:
Is er een andere optie dan slipstreamen? Want dan moet ik partities, emulators etc. gaan gebruiken
Maar pak SP2 eens uit in een aparte map en verwijs naar die map als er om de CD van SP2 wordt gevraagd.
Zonder een aparate partitie te gebruiken?Regman_XP schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:03:
[...]
Dat is allemaal niet nodig, op 1 partie kan je zonder emulator slipstreamen.
Maar pak SP2 eens uit in een aparte map en verwijs naar die map als er om de CD van SP2 wordt gevraagd.
Is het niet gewoon mogelijk om een Windows XP SP2 CD (iso file of iets dergelijks) te downloaden? Want ik weet echt niks over paritities maken en slipstreamen.
[ Voor 18% gewijzigd door Aubergine op 20-09-2006 19:36 ]
Probeer tip 2 eens:
[/quote]Pak SP2 eens uit in een aparte map en verwijs naar die map als er om de CD van SP2 wordt gevraagd.[quote]
[/quote]Pak SP2 eens uit in een aparte map en verwijs naar die map als er om de CD van SP2 wordt gevraagd.[quote]
*blush* hoe kan je kiezen in welke map hij word uitgepakt? want als ik dubbelklik doe word hij automatish ergens in C gedumpt.Regman_XP schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:39:
Probeer tip 2 eens:
via start uitvoeren 'gedownloade servicepack 2 bestand.exe /?', je krijgt dan alle opties te zien.
waneer ik
WindowsXP-KB835935-SP2-NLD.exe /?
doe staat er "kan bestand niet vinden, controleer blalalala.."
WindowsXP-KB835935-SP2-NLD.exe /?
doe staat er "kan bestand niet vinden, controleer blalalala.."
probeer eens: 'schijf letter en volledige pad naar\WindowsXP-KB835935-SP2-NLD.exe /?'.
Is er een truukje om in 1x de pad te kunnen zien? Want ik weet het niet echt zo hoe het pad luidt
Open start uitvoeren en sleep het bestand naar dit venster. Windows zet dan het juiste pad er neer.
Nope, hij zegt nog steeds dat hij het niet kan vinden
Maak een snelkoppeling naar het bestand en zet achter de opdracht regel /?.
Met " en " deed hij het wel, maar ik kreeg geen lijst, er gebeurde helemaal niks. Uitvoeren hokje ging weg, maar ik kreeg geen nieuw scherm.
edit: Er komt dan hetzelfde als ik dubbelklik op het bestand zelf, de installatie zelf dus. Zonder keuzes.
edit: Er komt dan hetzelfde als ik dubbelklik op het bestand zelf, de installatie zelf dus. Zonder keuzes.
[ Voor 28% gewijzigd door Aubergine op 22-09-2006 22:00 ]
Op Internet zijn diverse sites te vinden hoe je de SP files kan extracten.
probeer eens (Desnoods via een command line box):
WindowsXP-KB835935-SP2-NLD.exe -x:c:\sp2
Wellicht dat het ook kan met WinZip o.i.d.
probeer eens (Desnoods via een command line box):
Wellicht dat het ook kan met WinZip o.i.d.
Bedankt voor die site! Het is me toch gelukt, maar ik loop hier vast
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
Ter verduidelijking, al mijn bestanden, mappen hebben dezelfde naam/plek als in die tutorial.
Wat ik doe? Start -> Uitvoeren -> CMD (enter drukken) -> cd i386 intoetsen (op enter drukken) en dan staat er dit:Step 3: Combine XP with SP2
Now, type the following in the command line window (where [ENTER] means hit the ENTER key):
cd i386 [ENTER]
cd update [ENTER]
update -s:c:\xp [ENTER]
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
Ter verduidelijking, al mijn bestanden, mappen hebben dezelfde naam/plek als in die tutorial.
als alles op dezelfde plek staat (Dus het ServicePack staat in C:\SP2) moet je waarschijnlijk doen:
cd \
cd sp2
cd \
cd sp2
Dat heb ik al gedaan, en is me ook gelukt. Alleen die step 3 lukt me niet.
Stap 3 hoeft toch niet in jouw geval? Gewoon de tip van IEEE1394 volgen en als Windows op bestanden vraagt de wijzen naar de uitgepakte bestanden.
Als je een echte Windows XP SP2 cd wil maken kan dat natuurlijk. Kijk dan eens goed in de How To's op Tweakers. Deze worden door veel Tweakers zonder problemen gebruikt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:56:
Help & support opnieuw installeren?
Ooooh, ik dacht dat ik verder moest.
Gedaan, er gebeurt nu nog steeds niks als ik op F1 druk
Gedaan, er gebeurt nu nog steeds niks als ik op F1 druk
Pagina: 1