Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Hi,

Ik zit hier behoorlijk gefrustreerd naar mijn QTEK9000 te kijken. Het geval is namelijk dat ik hem gisteren tijdens een verhuizing ongeveer 15 meter naar beneden heb laten kletteren. Je begrijpt dat het scherm dit niet echt tof vind… Nu vind ik het niet eens zo erg dat hij naar de klote is want daar hebben we een verzekering voor, echter ik moet zeer belangrijke data van dat apparaat halen.

Data die opgeslagen staat in SMSjes etc. en moet zo snel mogelijk leesbaar gemaakt worden…

Mijn vraag is, bestaat er een programmatje die een remote control connectie maakt van mijn laptop naar mijn PDA, echter die dit kan doen ZONDER eerst software te instaleren op de PDA. Ik kan namelijk niets meer zien op het ding, dus kan ook niet op akkoord drukken voor installatie.

Ik heb al even zitten googlen maar zal door mijn gestress wel niet de creatieve oplossing kunnen vinden.

Bedankt!

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Probeer anders SOTI pocket controller. deze installeerd dan wel een cabfiletje, maar alleen een keer op OK drukken moet voldoende zijn. daarna werkt het remote gelijk.

Trouwens al gehoord dat ze bezig zijn met een HTC Omni? is de opvolger van de universal. wordt ietsjes kleiner en heeft HSPDA(?) aanboord. verder zit er een samsung processor in. release zal Q4 2006 of Q1 2007 moeten zijn volgens geruchten. heb helaas nog geen foto gezien

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Rockafello schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:50:
Probeer anders SOTI pocket controller. deze installeerd dan wel een cabfiletje, maar alleen een keer op OK drukken moet voldoende zijn. daarna werkt het remote gelijk.

Trouwens al gehoord dat ze bezig zijn met een HTC Omni? is de opvolger van de universal. wordt ietsjes kleiner en heeft HSPDA(?) aanboord. verder zit er een samsung processor in. release zal Q4 2006 of Q1 2007 moeten zijn volgens geruchten. heb helaas nog geen foto gezien
Ok ik ga het proberen thx

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.