Toon posts:

Installatie Windows XP Professional

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand suggesties voordat ik mijn pc naar een speciaal zaak breng?
Probleem omschrijving: ik probeer Windows XP Professional te installeren vanaf een CD.
Installatie gaat goed tot het moment dat het systeem gaat rebooten. Ik krijg de Windows XP logo te zien en dan loopt het systeem vast. Het installatie proces kan dus niet afgemaakt worden.
Ik heb van alles geprobeerd. Wie heeft suggesties?? :'(

Verwijderd

Heeft Apple tegenwoordig Windows XP overgenomen? 8)

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-01 14:05
Misschien is er toch iets hardwarematig defect. Ik neem aan dat de herinstallatie om een bepaalde reden is.

• ralphvdwal.nl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-03-2023
heeft toch niks met apple te maken.
btw apple's mac os X draait perfect op een fatsoendelijke pc met een intel proseccor.

maar om ff op het probleem van de pc te komen gebeurd dit alleen bij windows XP?
probeer eens een ander OS te installeren bv de home edition alleen om te kijken of die het dan wel doet.

www.ralphvdwal.nl

• b4bol4t
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-01 19:14
Heeft er al eerder een OS op gestaan?
En welke harde schijf heb je?
En welk moederbord?

Groetjes,

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lijkt op driver/geheugen probleem. Zoek GOT eens af, genoeg info over te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Reden: illegale ---> legale versie..:-)
wizzzzzz schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:22:
Misschien is er toch iets hardwarematig defect. Ik neem aan dat de herinstallatie om een bepaalde reden is.

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
@rsgreene, van welke versie van BootCamp maak je gebruik? Mocht je geen BootCamp gebruiken dat zit je in het verkeerde forum.

Hier worden alleen dingen die van Apple afkomen of ermee te maken hebben besproken.

Gezien het fiet dat je nog maar twee berichten hebt geplaatst wil ik je ten eerste warm welkom heten hier op GoT.

Mocht je geen Apple computer hebben klik dan hier en post hier nogmaals je probleem. Vermeld dat wat meer dan je nu in je eerste post doet. We hebben geen glazenbol en weten niet wat voor computer je hebt.

[ Voor 69% gewijzigd door Mentox op 14-09-2006 14:45 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:36:
Reden: illegale ---> legale versie..:-)

[...]
Hoef je niet voor te herinstalleren...Gewoon serial aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
Is het nodig om alles (geluidskaarten etc) eruit te halen als ik XP ga installeren/

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Klik hier en maak hier een topic aan. Je hebt overduidelijk geen Apple computer.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Verwijderd

Err, je kan beter een mod even vragen om de post te moven dacht ik zo.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mento schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:49:
Klik hier en maak hier een topic aan. Je hebt overduidelijk geen Apple computer.
Een nieuw topic aanmaken was niet zo nodig, nu zijn er twe topics over hetzelfde ;)

Deze sluit ik wel, dan kan rsgreene verder gaan in Windows XP Professional (al ga ik dat topic wel even een andere naam geven). Windows XP Professional: trouwens welkom :Y)
Geef in dat topic nog even feedback op de relevante tips in dit topic.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.