Ik heb een aantal projecten aangemaakt in MS Project Standard en deze allemaal ingevoegd in één bestand. Op deze manier krijg ik een overzicht van alle projecten die lopen. De projecten maken overigens allemaal gebruik van dezelfde resource pool.
Het overzicht ziet er goed uit, maar ik krijg het niet voor elkaar om een ingevoegd project te verwijderen uit het overzicht.
Ik heb reeds een aantal pogingen gedaan, maar deze zijn allemaal niet succesvol:
- project gewoon verwijderen -> er gebeurt dan niets
- project knippen -> er gebeurt wederom niets
- Het ingevoegde project en het overzicht beide openen en dan verwijderen. -> er gebeurt niets
- resources van het ingevoegde project ontkoppelen en dan verwijderen werkt ook niet.
- Bij de taakgegevens van het project het project ontkoppelen van het bestand werkt niet.
Weet iemand toevallig een manier om een ingevoegd project te verwijderen?
Het overzicht ziet er goed uit, maar ik krijg het niet voor elkaar om een ingevoegd project te verwijderen uit het overzicht.
Ik heb reeds een aantal pogingen gedaan, maar deze zijn allemaal niet succesvol:
- project gewoon verwijderen -> er gebeurt dan niets
- project knippen -> er gebeurt wederom niets
- Het ingevoegde project en het overzicht beide openen en dan verwijderen. -> er gebeurt niets
- resources van het ingevoegde project ontkoppelen en dan verwijderen werkt ook niet.
- Bij de taakgegevens van het project het project ontkoppelen van het bestand werkt niet.
Weet iemand toevallig een manier om een ingevoegd project te verwijderen?