Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

NewsReactor in Pricewatch Top 5

Pagina: 1
Acties:

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 10:13
Ik zie het software programma NewsReactor in de top5 van pricewatch Meest bezochte producten staan volgens mij is dat toch niet helemaal de bedoeling aangezien er ook geen shops bij staan.
Hier de link van NewsReactor:
http://tweakers.net/pricewatch/111931/NewsReactor-prijzen.html
Ik heb de search al gebruikt maar daar kon ik niets in vinden.

Of hoort het er wel gewoon thuis?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dat is meuk uit de meuktracker. Dit soort 'producten' komen ook in de Productdatabase van de Pricewatch voor, om straks een compleet overzicht van producten te kunnen tonen, met of zonder prijzen.

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 10:13
maar die newsreactor staat niet eens in de lijst.
hoe komt het dan toch dat ie zo hoog in de top 5 staat?
en als je op "Meest bezochte producten" klik dan gaat ie naar de top100 maar daar staat ie dan weer niet tussen

[ Voor 34% gewijzigd door InfoTracer op 15-09-2006 08:24 ]

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 11:44

ikbenwouter

! w t R

Het viel me ook al op en wou er al een topic over plaatsen, blijkbaar is deze er al.

Ik vond het vooral ook vreemd dat hij in het eerste overzicht op nummer 5 staat, als je echter de top 100 bekijkt staat hij niet meer in de lijst. Is dus toch echt een bug.

........................................................................................................................................................

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 11:44

ikbenwouter

! w t R

Inmiddels staat "Newsreactor" op plek 2 in het top 5 overzichtje van de PW op http://tweakers.net/pricewatch .....

........................................................................................................................................................