Toon posts:

[XP]startup, 2 verschillende kiosk IE op 2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien zijn jullie mijn andere topic al tegengekomen waar ik met een ander probleem worstel na standby. Maar ik heb ook nog een ander probleem.

Ik heb twee beeldschermen in een etalage waarop twee verschillende flash-presentaties draaien. Met de hand zijn deze makkelijk aan te zetten op de twee verschillende schermen. Maar, het moet juist automatisch gaan.
Als de pc wordt opgestart moet op het ene scherm een eerste IE-venster fullscreen worden geopend (kiosk-mode, lijkt me het makkelijkst) en op de ander moet een ander IE-venster fullscreen worden geopend. En dus volledig automatisch.

Ik heb al een snelkoppeling om de vensters in kiosk mode te openen dmv:
"C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" -k http://127.0.0.1:81/vacature/vacature.php

Maar als ik deze bijvoorbeeld in de opstarten-map neerzet, dan komen beide vensters op hetzelfde scherm ipv het ene venster op het ene scherm en het andere venster op het andere scherm.

Ik ben ook al bezig met verschillende automator programma's, waarmee je opgenomen muisbewegingen (en derg.) kunt herhalen. Autoscriptwriter, Phantom Sidekick, Automate 6.
Enkel, IE lijkt de gekke eigenschap te hebben om nooit op een en dezelfde plek te starten. Dan weer in het ene venster, dan weer in het andere (en dat heeft dan weer te maken met waar je het venster sluit). Kortom, chaos!

Het is een heel verhaal, maar heeft iemand ideeën voor een oplossing?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk dat je naar een programma op zoek moet dat programma's hun plaatsen kan onthouden en instellen, daar al eens naar gezocht of zoiets bestaat? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:30:
Ik denk dat je naar een programma op zoek moet dat programma's hun plaatsen kan onthouden en instellen, daar al eens naar gezocht of zoiets bestaat? :)
Tsja, het lukt nu wel met automate 6, maar dat programma kost 999 dollars...

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:04
Oplossing?
In het ene venster gebruik je IE en in het andere venster FireFox

Verwijderd

Topicstarter
BovenHond schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:30:
Oplossing?
In het ene venster gebruik je IE en in het andere venster FireFox
Potvolkoffie! Das nog eens taktisch! Bedankt zeg, probleem 1 opgelost. Nog maar 1 te gaan.