Simpele vraag, zijn er Got'ters die bij Avanade werken?
Wat doe je daar precies en hoe bevalt je werk en het bedrijf?
Avanade is ATS toch ? Of werken ze echt apart? ze zitten in ieder geval in het zelfde pandVerwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:20:
[ Voor 8% gewijzigd door descon op 14-09-2006 14:12 ]
Zoals ik het begrepen heb is Avanade een joint venture van Microsoft en Accenture. Avanade wordt ook als apart bedrijf naar buiten gepresenteerd. Maar als ATS == Avanade, dan ook ATS medewerkers die voor/bij/op/langs/in Avanade werkendescon schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:12:
[...]
Avanade is ATS toch ? Of werken ze echt apart? ze zitten in ieder geval in het zelfde pand
Philip, ik ben werkzaam als programmeur/consultant bij Avanade. Het werk wat we doen bij Avanade zijn voornamelijk Enterprise implementaties ondersteund door Microsoft technologie.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:20:
Avanade is idd een joing venture tussen Microsoft en Accenture. Avanade is echter niet hetzelfde als ATS. Avanade is een wereldwijd bedrijf met ongeveer 4800 medewerkers en is daarmee de grootste System Integrator die zich puur op Microsoft technologie richt.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:43:
[...]
Zoals ik het begrepen heb is Avanade een joint venture van Microsoft en Accenture. Avanade wordt ook als apart bedrijf naar buiten gepresenteerd. Maar als ATS == Avanade, dan ook ATS medewerkers die voor/bij/op/langs/in Avanade werken
[ Voor 17% gewijzigd door hiostu op 15-09-2006 12:28 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 10:14 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Geef me ff wat spatie...: MCM: Directory Services Windows 2008
Verwijderd
ik denk dat je qua bedrijfscultuur bedoelt of het amerikaans is of niet? Dat alles om prestaties draait?descon schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:16:
en kwa bedrijfscultuur ?
Verwijderd
Ik heb geen ervaring met andere bedrijven, alleen van verhalen van vrienden. Wat ik kan zeggen is dat overal hard moet worden gewerkt en Avanade is geen uitzondering. Wel is het een kleiner en vooral jong bedrijf en dat zorgt ook voor meer ruimte en vrijheid in de groei. Er zijn geen gebaande wegen en er is geen standaardontwikkelingsplan.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 11:41:
Ik zou graag een vergelijking willen hebben van Avanade tov andere grote ict dienst verleners/integraters.
Avanade is zeker sterk op het microsoft gebied, want dat doen ze alleen, en 20% zijn ze van microsoft. Zoals ik op deze forum heb gelezen, is het kwa cultuur echt op mijn americaans. Ik heb geen probleem om hard te werken, maar als je in vergelijking tot andere ict diensverleners een paar honder minder ontvangt, maar het dubbele zweet, is het toch wat minder
dus hoe zit het daarmee, is het echt hard werken? Veel over uren? Week-ends ook?
En daar tegenover, hoe is de vergoeding dan? voor een starter?
Als je zelf groeit, waar je uiteraard wel wat voor moet doen, dan wordt dat zeker beloond. Zo wordt wel van je verwacht dat je als developer binnen 2 jaar MCSD (of in het nieuwe programma: MCPD) gecertificeerd bent. Dat kan niet allemaal onder werktijd, je moet er ook wat avonduren in steken, maar het is de investering waard. Er zijn ook genoeg bedrijven waar je de kans al helemaal niet krijgt.Soms heb je ook, dat een bedrijf je iets goeds aanbied, maar naarmate je groeit, je loon ect echt blijft hangen.
Je krijgt als starter op je eerste werkdag een VW Polo en een tankpas. Hiervoor geldt geen eigen bijdrage en 15.000 privékilometers zijn inbegrepen.Lease of geen lease? Mobiliteits vergoeding?
Dat klopt helemaalIk denk wel dat als je echt de beste van de beste wilt hebben op microsoft geboed, je bij Avanade goed zit.
AvanadiGraag wat reacties van Avanaders ( of hoe jullie je zelf noemen)
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
als je twee jaar geleden net begonnen bent met werken en nu al senior bent, maak je wel heel snel promotie binnen dit bedrijfVerwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:09:
Ik ben nu ruim 2 jaar geleden bij Avanade begonnen, en werk momenteel als senior programmer.
Ik was destijds net afgestudeerd
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Tis maar net wat voor naam het beestje heeftIl Ljama schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:41:
[...]
als je twee jaar geleden net begonnen bent met werken en nu al senior bent, maak je wel heel snel promotie binnen dit bedrijf.
Verwijderd
Ff vanuit een ATS oogpunt ( zal waarschijnlijk niet veel verschillen met Avanade)Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:27:
kan iemand van avanade de volgende vragen beantwoorden?
1: kan je beschrijven hoe een normale werkdag eruit ziet voor een solution developer?
2: wat voor soorten projecten kan je aan gaan werken? is het alleen puur software ontwikkelen of
krijg je ook te maken met andere zaken als share point etc.
3: wordt je weleens gedetacheerd in het buitenland. of ergens in nederland waar je meer dan 2 uur
moet reizen?
4. je hebt 15 cursus dagen. zit hier een budget aan verbonden? dus bijvoorbeeld een cursus kost
3000 euro en duurt 5 dagen. Mag je daarna dan nog cursussen volgen?
5 hoeveel procent is het puur programeren als je een solution developer bent?
[ Voor 4% gewijzigd door descon op 19-04-2007 10:26 ]
Verwijderd
ik had ergens gelezen dat jullie vaak met avanade collega's samen werken. klopt dit? zo ja wat doen de ATS'ers en Avanaders in zon project? ATS --> programeren Avanaders--> integereren met oa microsoft producten?descon schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:25:
[...]
Ff vanuit een ATS oogpunt ( zal waarschijnlijk niet veel verschillen met Avanade)
2) Afhankelijk van je rol
3) Goed mogelijk (afhankelijk waarvan je woont), als je trouwens elke dag om 5 uur thuis wil zijn zou ik een andere bedrijfstak zoeken als ik jouw was.
4) Afhankelijk van de vraag, ik ben wel eens 4 * over mijn trainingsbudget gegaan.
5) Afhankelijk van je rol.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 15:41 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq