Toon posts:

[XP] na auto-standby autowake-up, echter beeldschermen zwart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn heren (en dames),

Ik heb voor een etalage een systeem met twee beeldschermen waarop presentaties draaien. Deze pc moet elke avond om 10 uur gaan slapen en om 8 uur weer wakker worden. Dat is geen probleem.
Echter, als de pc is wakker geworden, springen de beeldschermen niet automatisch aan, daarvoor moet je even de muis bewegen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Om wakker te worden gebruik ik gewoon windows "geplande taken", want ik kon geen relaxed programma vinden dat een pc wakker kan maken. Om te gaan slapen gebruik ik AMP WinOff.

Weet iemand dus een oplossing om de beeldschermen aan te laten gaan?

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-01 20:46
Wel eens gedacht aan je schermbeveiliging die aan kan staan? (bedoel dus de energie besparing ervan, die standaard na 20 minuten het scherm uitschakeld)

Verwijderd

Topicstarter
Spike1506 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:23:
Wel eens gedacht aan je schermbeveiliging die aan kan staan? (bedoel dus de energie besparing ervan, die standaard na 20 minuten het scherm uitschakeld)
Dat is het niet, want ik test nu met een tussenpoze van 1 minuut. En alle schermbeveiligingen staan zowiezo uit omdat er de presentaties op de schermen ongestoord moeten draaien.