Notebook Touchpad werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-02 11:55
Goede avond,

Mijn broertje heeft een Acer Aspire 5100 notebook , deze heeft hij al een paar weken zonder problemen, maar sinds 2 dagen geleden werkt het touchpad niet meer. Ik heb de drivers geupdate wat niet heeft geholpen. Ik heb de drivers geuninstalled en met de nieuwe weer geinstalleerd.

Het rare is als ik hem disable en weer enable hij het een paar seconde weer doet en dan stopt hij er weer mee.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?

Bijvoorbaad dank
Robin

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Download eens een Linux LiveCD. Bijvoorbeeld van Ubuntu. Doet je touchpad het daar ook zeer slecht in, is het een probleem met de hardware, en bel je Acer of ze 'm even voor je willen fixen ;)

Hier stond een dode link.

Verwijderd

veel laptops hebben tegenwoordig de functie dat je je touchpad kan uitschakelen. Als je bijvoorbeeld aan het typen bent en je raakt dan met je handen je touchpad kan dit wel eens hinderlijk zijn. Meestal is dat iets van een sneltoets ... fn+F7 uit mn hoofd ;)

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-02 11:55
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:04:
veel laptops hebben tegenwoordig de functie dat je je touchpad kan uitschakelen. Als je bijvoorbeeld aan het typen bent en je raakt dan met je handen je touchpad kan dit wel eens hinderlijk zijn. Meestal is dat iets van een sneltoets ... fn+F7 uit mn hoofd ;)
bedankt dat heeft gewerkt :)

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider