Ik word net weer op zeer onnozele wijze gemod bij het 911 topic maar meer algemeen ben ik teleurgesteld over het niveau op Tweakerz en een alternatief is er in Nederland niet.
Deze laatste gedachte had ik al eerder en misschien is de laaste mod daarvoor de druppel geweest.
Deze topic is inderdaad emotioneel ingegeven en misschien ligt de oplossing zo voor de hand uitloggen en niet meer inloggen of schrijven zodat ik mij daarover ook niet meer kan opwinden.
Ik heb ook het idee net zoals bij een vorige mod dan men zich irriteert aan mijn scherpe tong die ik alleen loslaat als men mij met onzin redenen benaderd...dus eigenlijk meer als verdediging posteer.
Hoe het ook is ik ga verhuizen naar een Engelse forum alwaar men ook niet zo kinderachtig reageert zoals in Nederland af en toe vaker het geval is.
Natuurlijk zal ik deze emotionele bui even moeten laten overwaaien om dit geheel eens goed te overdenken omdat ik altijd trots ben geweest hier bij te dragen middels mijn schrijven.
Al eerder heb ik overwogen meer op buitenlandse fora actief te worden gezien het nivea hier de zeer goede schrijvers en kenners nagelaten.
Ja een zelfban mmm klinkt zeer drastisch en zou goed passen bij mijn emotionele bui op dit moment maar het niet meer inloggen is net zo effectief
[
Voor 6% gewijzigd door
Youri Carma op 14-09-2006 00:14
]