Hoe kom ik van Tweakerz af?

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

• Youri Carma
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-10-2008

Youri Carma

Topicstarter
De maat is wat mij betreft bordevol en zou graag van jullie weten hoe ik mijn profiel kan opheffen.

Ik ben niet meer voornemens verder bij te dragen aan tweakers.net zoals ik in het verleden regelmatig gedaan heb.

Hoe hef ik mijn profiel en account volledig op of moeten jullie dat doen?

In afwachting van jullie antwoord,

Has Balls

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:01

crisp

Devver

Pixelated

gewoon uitloggen en niet meer terugkomen?

Intentionally left blank

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je profiel leegmaken en je mailadres veranderen na iets onbestaands is effectief een zelfban omdat je dan je nieuwe activatiemailtje niet kan lezen.

Mag ik vragen waarom je ineens op hoge poten wil vertrekken? Er is toch niks gebeurd de afgelopen tijd? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Vraag een permanente ban aan bij een mod :)

Maar idd. Waarom wil je ineens weg?

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 13-09-2006 23:58 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Iets te maken met een reactie op het 9/11- en Loose Change-draadje wellicht? :?

Aan je enorme tijdsbesteding/verspilling op dit forum kan het niet liggen, als je zo weinig post als jij :+

[ Voor 41% gewijzigd door Ramzzz op 14-09-2006 00:01 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:01

crisp

Devver

Pixelated

-NMe- schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:56:
Je profiel leegmaken en je mailadres veranderen na iets onbestaands is effectief een zelfban omdat je dan je nieuwe activatiemailtje niet kan lezen.
Een mail-adres wijziging dien je eerst te confirmeren vanuit een mailtje om effectief te laten worden ;)

Intentionally left blank

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
-NMe- schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:56:
Mag ik vragen waarom je ineens op hoge poten wil vertrekken? Er is toch niks gebeurd de afgelopen tijd? :?
Wilde gok, meneer heeft aand8 nodig (het werkt wel moet ik zeggen) :P

My Specs | My BF2 Stats

Verwijderd

Misschien om dat Loose Change topic? Dat is een topic zoals er tegenwoordig veel in NSTM staan. Twee harde fronten, veel ballen op de persoon en vaak ellenlange herhalingen van zetten. Niet dat het niet amusant is, maar je moet een dikke huid hebben om je in die discussies te mengen. ;)

[edit]
Ramzzz was sneller, maar weet dat een dergelijk topic niet maatgevend is voor Tweakers. Heb je zin in zelfkastijding, pak dan ook de topics over Bush, Israel en Iran mee... :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 00:01 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:59:
[...]

Een mail-adres wijziging dien je eerst te confirmeren vanuit een mailtje om effectief te laten worden ;)
Ahja, dat was veranderd. :P
Lostcuban schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:59:
[...]

Wilde gok, meneer heeft aand8 nodig (het werkt wel moet ik zeggen) :P
Laat die wilde gokken maar achterwege. Er zit hem blijkbaar iets dwars, natrappen is dan niet nodig. :)

Verwijderd

Dacht ik toch echt dat het ging over die site die alle profielen had gekopieerd... (bij nader inzien was dat geloof ik tweakers.com). Titelfix? ;)

Een account hoef je in principe niet weg te halen. Als je niet terugkomt dan is er niets aan de hand. En dan kan je altijd later nog eens besluiten terug te komen. Ik zie dus eigenlijk geen voordelen in een 'zelfban'.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Of de TS heeft het wachtwoord van een persoon achterhaalt waarmee hij ruzie heeft, zit nu op zijn account en wil hem terugpakken door zijn GoT-account te disablen?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

r00n schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:03:
Of de TS heeft het wachtwoord van een persoon achterhaalt waarmee hij ruzie heeft, zit nu op zijn account en wil hem terugpakken door zijn GoT-account te disablen?
Dan zou hij alleen maar het wachtwoord en het e-mail adres hoeven te veranderen. /me stopt met ideëen geven... ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
r00n schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:03:
* Hahn is het eens met -NMe-
-NMe- schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:01:
Laat die wilde gokken maar achterwege.

The devil is in the details.

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Hahn schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:05:
[...]
* Hahn is het eens met -NMe-
Ik ben het ook eens met -NMe-. Mijn post is dan ook geen 'natrap-post'.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Hahn
  • Nu online
r00n schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:06:
[...]

Ik ben het ook eens met -NMe-. Mijn post is dan ook geen 'natrap-post'.
En daarom heb ik dát gedeelte van zijn post ook weggelaten. Vergezochte complottheorieën hebben ook vrij weinig nut.

Verwijderd

Hahn schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:07:
[...]

En daarom heb ik dát gedeelte van zijn post ook weggelaten. Vergezochte complottheorieën hebben ook vrij weinig nut.
Dat is denk ik geen complottheorie, maar een reden waarom je een account niet zelf kan deleten.

• Youri Carma

Youri Carma

Topicstarter
Ik word net weer op zeer onnozele wijze gemod bij het 911 topic maar meer algemeen ben ik teleurgesteld over het niveau op Tweakerz en een alternatief is er in Nederland niet.

Deze laatste gedachte had ik al eerder en misschien is de laaste mod daarvoor de druppel geweest.

Deze topic is inderdaad emotioneel ingegeven en misschien ligt de oplossing zo voor de hand uitloggen en niet meer inloggen of schrijven zodat ik mij daarover ook niet meer kan opwinden.

Ik heb ook het idee net zoals bij een vorige mod dan men zich irriteert aan mijn scherpe tong die ik alleen loslaat als men mij met onzin redenen benaderd...dus eigenlijk meer als verdediging posteer.

Hoe het ook is ik ga verhuizen naar een Engelse forum alwaar men ook niet zo kinderachtig reageert zoals in Nederland af en toe vaker het geval is.

Natuurlijk zal ik deze emotionele bui even moeten laten overwaaien om dit geheel eens goed te overdenken omdat ik altijd trots ben geweest hier bij te dragen middels mijn schrijven.

Al eerder heb ik overwogen meer op buitenlandse fora actief te worden gezien het nivea hier de zeer goede schrijvers en kenners nagelaten.

Ja een zelfban mmm klinkt zeer drastisch en zou goed passen bij mijn emotionele bui op dit moment maar het niet meer inloggen is net zo effectief

[ Voor 6% gewijzigd door Youri Carma op 14-09-2006 00:14 ]

Has Balls

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Deleten gebeurd sowieso al niet want dan krijg je behoorlijk wat gaten in de DB :)

Youri Carma: no offence, maar log nu gewoon uit en ik wens je veel plezier op andere fora. Niet meer terugkomen is gewoon de oplossing voor je vraag en als het gras idd echt groener is aan de andere kant zou ik dus gewoon uitloggen en nooit meer in de adres balk tweakers.net intikken.

Simpel :)

[ Voor 64% gewijzigd door We Are Borg op 14-09-2006 00:14 ]

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Youri Carma schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:11:
[...]
Natuurlijk zal ik deze emotionele bui even moeten laten overwaaien om dit geheel eens goed te overdenken omdat ik altijd trots ben geweest hier bij te dragen middels mijn schrijven.
Dat lijkt mij ook een goede werkwijze. Als je je account laat verwijderen zul je je opnieuw moeten registreren als je er spijt van krijgt, wat niet nodig is als je gewoon uitlogt en een tijdje wegblijft.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:10

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Even voor de duidelijkheid, het is nog altijd Tweakers en niet Tweakerz.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Chill out Youri Karma, er is genoeg niveau te vinden op Got. Als je je teveel ergert in een bepaalde draad, laat die dan gewoon links liggen.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
r00n schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:14:
[...]

Dat lijkt mij ook een goede werkwijze. Als je je account laat verwijderen zul je je opnieuw moeten registreren als je er spijt van krijgt, wat niet nodig is als je gewoon uitlogt en een tijdje wegblijft.
1. Verwijderen uit de DB gebeurd volgens mij nooit.
2. Als je email adres veranderd en uitlogt en ooit besluit terug te komen, kan je vast wel wat regelen door tweakers te mailen

Kortom, het delete verhaaltje gaat imo gewoon niet op :)

Verwijderd

Probeer dan even in gedachten te houden dat de kwaliteit van je posts ongeveer omgekeerd evenredig is met de mate van emotionaliteit op dat moment. Afreageren in LA wordt je niet in dank afgenomen.

• Youri Carma

Youri Carma

Topicstarter
Tnx voor jullie tips Guys en meet you in the other world.....

and don't be late

Has Balls

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
We Are Borg schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:15:
[...]
1. Verwijderen uit de DB gebeurd volgens mij nooit.
2. Als je email adres veranderd en uitlogt en ooit besluit terug te komen, kan je vast wel wat regelen door tweakers te mailen

Kortom, het delete verhaaltje gaat imo gewoon niet op :)
Dat weet ik, maar hij kennelijk niet. Ik probeer hem in te laten zien dat wegblijven de beste optie is.
Dit staat dus compleet los van of de mogelijkheid bestaat een account te deleten, aangezien dat helemaal niet nodig is.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

@ Youri Carma,
Als je problemen hebt met een mod dan kun je nog altijd met de mod in kwestie ff mailen/DM'en om zo de boel uit te praten.
Wellicht dat je er een beter gevoel bij krijgt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:24

Animal_X

Rodin

Veel plezier op Fok! d:)b

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb even gekeken wat er in de weggemodde post stond, en ik denk ook te weten waarom de zaak is weggeëdit. Het ging namelijk offtopic: je ging in op een modbreak, en dat is gewoon niet goed voor het topic. Daarom ook Opi's suggestie om hem te mailen, want hij staat wel degelijk open voor commentaar. :)

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
-NMe- schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:01:
Laat die wilde gokken maar achterwege. Er zit hem blijkbaar iets dwars, natrappen is dan niet nodig. :)
Was niet als natrappen en/of kwetsend bedoeld, meer als psychologische constatering (hoewel dat totaal mijn vakgebied niet is) met een vlaagje (ik geef toe, sarcastische) humor.

Anyway I rest my case.

@ TS

Op engelse fora zal in bepaalde topics ook op de man gespeeld worden. Mensen hebben nu eenmaal graag hun eigen mening en willen die soms iets te graag doordrukken ten koste van andermans standpunten en/of gevoelens. Zou zonde zijn om weg te blijven bij tweakers om een (aantal) vervelende aanvaringen. Slaap er nog een n8 over ofzo, en hak dan de knoop door, zodat je geen beslissingen neemt waar je spijt van krijgt.

Edit:

Mods zijn ook mensen ( :P ) dus mail de desbetreffende mod en work it out.

[ Voor 4% gewijzigd door Lostcuban op 14-09-2006 00:29 ]

My Specs | My BF2 Stats

Verwijderd

r00n schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:16:
Dat weet ik, maar hij kennelijk niet. Ik probeer hem in te laten zien dat wegblijven de beste optie is.
Dit staat dus compleet los van of de mogelijkheid bestaat een account te deleten, aangezien dat helemaal niet nodig is.
offtopic:
Bedankt namens de TS voor het putten uit jouw oneindige wijsheid.

Ik vind i.d.d. dat de TS het recht heeft om zijn profiel weg te (laten) halen. Ik vind dat dit soort dingen ook goed en duidelijk geregeld moeten worden en niet even zo van: "mail maar een modje en wellicht als die zin/tijd heeft doet ie het wellicht".

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:29:
Ik vind i.d.d. dat de TS het recht heeft om zijn profiel weg te (laten) halen. Ik vind dat dit soort dingen ook goed en duidelijk geregeld moeten worden en niet even zo van: "mail maar een modje en wellicht als die zin/tijd heeft doet ie het wellicht".
Wat je vindt is niet relevant. In de algemene voorwaarden die je voor je neus hebt gehad bij het registreren staat dat wij het recht hebben om jouw posts te publiceren, en dat we deze niet op jouw aanvraag hoeven te verwijderen. Dit geldt tevens ook voor je profiel. Je kan je profiel in bepaalde mate aanpassen zodat je onherkenbaar bent, maar daarmee houdt het ook meteen op. :)

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bij de meeste sites en forum's heb je gewoon een optie als 'remove account'

Dat lijkt me toch niet onredelijk om dat de TS te geven.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

_assembler_ schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:44:

Waarom? Hij wíl het niet eens. 8)7

• Hahn
  • Nu online
_assembler_ schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:44:

Dat lijkt me heel sterk, aangezien dat er ook voor zou moeten zorgen dat al je posts worden verwijderd en je dus heel veel topics krijgt waarin een deel ontbreekt.

Verwijderd

-NMe- schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:45:
[...]

Waarom? Hij wíl het niet eens. 8)7
Maar wellicht kan je ook serieus antwoord geven op de m.i. terechte suggestie van _assembler_. Het gaat dus niet om deze user maar om mogelijkheden op fora in het algemeen. Dat het nu niet in de policy staat wil niet zeggen dat het niet goed is (ik zeg dit er voor alle zekerheid maar even bij zodat jij niet weer de policy aan gaat halen).

En ik begrijp ook wel dat het niet mooi staat als alle posts van een user verdwijnen (ik ben daar ook tegen maar er zijn wel oplossingen voor te bedenken) maar daar gaat het nu niet om. Het gaat om de vraag: waarom zou een user niet zijn eigen profiel weg kunnen halen.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:35
crisp schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:59:
[...]

Een nieuwe mailbox aanmaken bij je provider, die gebruiken voor het confirmeren, en vervolgens die mailbox weer trashen ? Dat zou dan alsnog een soort van mogelijkheid zijn, hoewel er wellicht de mogelijkheid is om hetzelfde adres weer in gebruik te nemen door opnieuw een box aan te maken met hetzelfde adres.

Hoe dan ook, het is veel moeite voor niks, en wat heeft het voor zin om jezelf in een emotionele bui te beschermen tegen jezelf in een gewone bui. Je legt jezelf dan dus op om in normale toestand min of meer gedwongen achter je in emotionele toestand genomen besluit te scharen. Lijkt me niet echt optimaal... Misschien goed om eens tot 10 te tellen TS, en eventueel iets meer je in te leven in de andere kant van het gelijk ?

Modjes doen ook maar hun vrijwilligerswerk, en zeker op een forum als dit moet er soms best wel strikt opgetreden worden om een bende te voorkomen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 01:07:
[...]

Maar wellicht kan je ook serieus antwoord geven op de m.i. terechte suggestie van _assembler_. Het gaat dus niet om deze user maar om mogelijkheden op fora in het algemeen. Dat het nu niet in de policy staat wil niet zeggen dat het niet goed is (ik zeg dit er voor alle zekerheid maar even bij zodat jij niet weer de policy aan gaat halen).

En ik begrijp ook wel dat het niet mooi staat als alle posts van een user verdwijnen (ik ben daar ook tegen maar er zijn wel oplossingen voor te bedenken) maar daar gaat het nu niet om. Het gaat om de vraag: waarom zou een user niet zijn eigen profiel weg kunnen halen.
Omdat er dus ten eerste gaten in de discussie vallen, en er ten tweede geen weg terug zou zijn. Voor dat eerste zijn inderdaad oplossingen te verzinnen, maar voor dat tweede is de enige oplossing een nieuwe account aanmaken. En aangezien een aardig aandeel van de mensen die hier vertrekken met een zelfban graag nog terug willen komen is dat nogal jammer van de posts die eerder al gemaakt zijn.

Daarnaast is het hier nog steeds offtopic, want de topicstarter in deze kwestie wil het niet eens. Feit blijft dat we nooit op aanvraag van een gebruiker een account hebben verwijderd en dat dat ook nooit zal gebeuren, geheel conform onze AV. :)

Ik denk trouwens dat het intussen wel duidelijk is allemaal. Als de topicstarter hier echt niet meer wil komen is het simpelweg een kwestie van niet meer inloggen, eventueel gepaard met het leeghalen van zijn profiel. Als hij graag verhaal wil halen bij de moderator in kwestie, dan is dat ook mogelijk via mail. Verder is dit topic, dat inmiddels voornamelijk vol staat met speculaties van mensen die niet eens weten wat er precies aan de hand is, redelijk overbodig. :)

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 14-09-2006 01:37 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.