[iTunes 7] deïnstalleren zonder bibliotheek te verliezen

Pagina: 1
Acties:

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Hoi,

Als ik iTunes 7 wil starten (windows), krijg ik elke keer een fatale foutmelding (rapport verzenden, je kent het wel). Nu wil ik hem verwijderen, maar ik wil niet m'n bieb verliezen. Ik wil dus niet dat straks m'n beoordelingen, play counts etc. kwijt zijn. Kan ik iTunes gewoon deïnstalleren zonder dat dit gebeurt? Want ik kan dus geen back-up meer maken van m'n bieb via iTunes zelf. :)

NOSIG

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

bigchristiaan schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:46:
Hoi,

Als ik iTunes 7 wil starten (windows), krijg ik elke keer een fatale foutmelding (rapport verzenden, je kent het wel). Nu wil ik hem verwijderen, maar ik wil niet m'n bieb verliezen. Ik wil dus niet dat straks m'n beoordelingen, play counts etc. kwijt zijn. Kan ik iTunes gewoon deïnstalleren zonder dat dit gebeurt? Want ik kan dus geen back-up meer maken van m'n bieb via iTunes zelf. :)
de XML files uit je lib weghalen. herinstalleren en VOOR opstarten de XML's er weer opplakken (de wijze zoals Apple zegt dat werkt, ik heb er mn twijfels bij op Windows, op Mac is me het een keer gelukt)

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Ik neem aan dat jij de volgende twee bestanden bedoelt:
Mijn Muziek/iTunes/iTunes Music Library.xml
Mijn Muziek/iTunes/iTunes Library.itl

Ik ga dit in ieder geval eerst op m'n lapje proberen, tnx voor de tip alvast. :)

NOSIG

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Truukje werkt, maar na het opnieuw installeren van iTunes 7 krijg ik nog steeds die *#%# foutmelding. iTunes 6 geïnstalleerd, weer die foutmelding. *#%(&#$-apple :| :| :|

edit: gefixt _/-\o_ Wat heb ik gedaan:

-system restore;
-iTunes zegt dat er bestanden missen. iTunes 6.0.5 downen, setup uitvoeren en klikken op "herstellen";
-iTunes zegt dat de library gemaakt is met een nieuwere versie, en dus niet bruikbaar is. Delete "iTunes library.itl" uit de iTunes folder, start iTunes, importeer "iTunes music library.xml" en klaar is kees. :)

[ Voor 54% gewijzigd door _Christiaan_ op 14-09-2006 18:24 ]

NOSIG