Paar weken terug op vakantie geweest naar Australië. Een heleboel foto's gemaakt met mijn (nogal nieuwe) Canon EOS 350D. De meeste van onderstaande foto's zijn gemaakt met een Sigma 70-300mm objectief. Er is niets nabewerkt, behalve pasbaar maken in de layout hier 
De lokatie was een prachtige dierentuin midden in Sydney: Taronga Zoo. Foto's zijn klikbaar voor een iets groter formaat. Graag commentaar
Nummer 1: Koala en baby. Helaas net een stukje rechts weg, maar het is de mooiste foto die ik heb.

Nummer 2: Eekhoorn die een paar tellen bleef zitten... snelle beestjes!

Nummer 3: Waarom kom ik niet op de specs.

Nummer 4:Boomkangaroe.

Nummer 5: Vergeten op te schrijven welke vogel het is... wel lastig foto's maken door fijne tralies heen.

Nummer 6: Giraffen aan het eten.

Nummer 7: Sulphur-crested Cockatoo, tijdens een vliegshow.

Nummer 8: Rode panda die me ernstig zat aan te staren...

Nummer 9: Stokstaartjes

Nummer 10: Kodiak beer die niet al te vriendelijk lijkt en kijkt.
De lokatie was een prachtige dierentuin midden in Sydney: Taronga Zoo. Foto's zijn klikbaar voor een iets groter formaat. Graag commentaar
Nummer 1: Koala en baby. Helaas net een stukje rechts weg, maar het is de mooiste foto die ik heb.
Nummer 2: Eekhoorn die een paar tellen bleef zitten... snelle beestjes!
Nummer 3: Waarom kom ik niet op de specs.
Nummer 4:Boomkangaroe.
Nummer 5: Vergeten op te schrijven welke vogel het is... wel lastig foto's maken door fijne tralies heen.
Nummer 6: Giraffen aan het eten.
Nummer 7: Sulphur-crested Cockatoo, tijdens een vliegshow.
Nummer 8: Rode panda die me ernstig zat aan te staren...
Nummer 9: Stokstaartjes
Nummer 10: Kodiak beer die niet al te vriendelijk lijkt en kijkt.
[ Voor 0% gewijzigd door Bastien op 13-09-2006 22:07 . Reden: ff foto's naar andere server verkast ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.