Paar weken terug op vakantie geweest naar Australië. Een heleboel foto's gemaakt met mijn (nogal nieuwe) Canon EOS 350D. De meeste van onderstaande foto's zijn gemaakt met een Sigma 70-300mm objectief. Er is niets nabewerkt, behalve pasbaar maken in de layout hier 
De lokatie was een prachtige dierentuin midden in Sydney: Taronga Zoo. Foto's zijn klikbaar voor een iets groter formaat. Graag commentaar
Nummer 1: Koala en baby. Helaas net een stukje rechts weg, maar het is de mooiste foto die ik heb.

Nummer 2: Eekhoorn die een paar tellen bleef zitten... snelle beestjes!

Nummer 3: Waarom kom ik niet op de specs.

Nummer 4:Boomkangaroe.

Nummer 5: Vergeten op te schrijven welke vogel het is... wel lastig foto's maken door fijne tralies heen.

Nummer 6: Giraffen aan het eten.

Nummer 7: Sulphur-crested Cockatoo, tijdens een vliegshow.

Nummer 8: Rode panda die me ernstig zat aan te staren...

Nummer 9: Stokstaartjes

Nummer 10: Kodiak beer die niet al te vriendelijk lijkt en kijkt.
De lokatie was een prachtige dierentuin midden in Sydney: Taronga Zoo. Foto's zijn klikbaar voor een iets groter formaat. Graag commentaar
Nummer 1: Koala en baby. Helaas net een stukje rechts weg, maar het is de mooiste foto die ik heb.
Nummer 2: Eekhoorn die een paar tellen bleef zitten... snelle beestjes!
Nummer 3: Waarom kom ik niet op de specs.
Nummer 4:Boomkangaroe.
Nummer 5: Vergeten op te schrijven welke vogel het is... wel lastig foto's maken door fijne tralies heen.
Nummer 6: Giraffen aan het eten.
Nummer 7: Sulphur-crested Cockatoo, tijdens een vliegshow.
Nummer 8: Rode panda die me ernstig zat aan te staren...
Nummer 9: Stokstaartjes
Nummer 10: Kodiak beer die niet al te vriendelijk lijkt en kijkt.
[ Voor 0% gewijzigd door Bastien op 13-09-2006 22:07 . Reden: ff foto's naar andere server verkast ]
Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.