en je vraag is? 
het zal wel niet toegestaan zijn
[ Voor 55% gewijzigd door dreester op 13-09-2006 21:26 ]
V&A Voorwaarden:
10. Het is niet toegestaan om in advertenties naar externe sites te linken voor welke content dan ook. Dit met uitzondering van de productspecificatiepagina of pagina's van de desbetreffende fabrikant, producent of importeur.
10. Het is niet toegestaan om in advertenties naar externe sites te linken voor welke content dan ook. Dit met uitzondering van de productspecificatiepagina of pagina's van de desbetreffende fabrikant, producent of importeur.
Staat in titel van het topic.....Digitizers schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:24:
en je vraag is?
Advertentie is wel veel bekeken inmiddels, genoeg nieuwsgierige Tweakers blijkbaar...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oh, dit is mijn ding..
Ik heb dit erin gezet omdat je er dan op kan bieden.. Waarom?
Simpel: Dan krijg je niet 2 biedingen naast elkaar. En dat is onhandig
.
Als het niet mag, haal ik het gewoon weg hoor
Ik heb dit erin gezet omdat je er dan op kan bieden.. Waarom?
Simpel: Dan krijg je niet 2 biedingen naast elkaar. En dat is onhandig
Thanks en verwijderd.
Was jij dat, die mij net heeft gemailt? Want ik ontvang net een mail dat iemand het heeft verwijdert, en dat ik er een note voor hebLongbeard schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:08:
Thanks en verwijderd.

Eerst voorwaarden lezen, dan had je gezien dat het niet magFiXeR.nl schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:56:
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1