Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Eerste hit door te Googlen op "U kunt de computer nu uitschakelen" » Foutbericht 'U kunt de computer nu uitschakelen' wanneer u probeert de computer af te sluiten
[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 13-09-2006 20:35 ]
The devil is in the details.
Uhmm dat kan ik dus niet vindenmcandor schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:35:
kijk eens in appraatbeheer bij computer -> ACPI uniprocessor, maar dan, wie vult me ff aan
EDIT: Laat maar, ik installeer me windows al opnieuw!
[ Voor 123% gewijzigd door Chrisz op 13-09-2006 21:03 ]
Verwijderd
Daar ga je het probleem niet mee oplossen...
Dit is puur omdat je systeem te oud is voor Windows xp waardoor deze een onderdeel niet standaard kan installeren/activeren. Het is een kwestie van 1 vinkje aanzetten.
Stap 1: ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer inschakelen
1. Klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Energieopties.
Opmerking Als u Windows XP gebruikt, klikt u op Klassieke weergave in het Configuratiescherm om deze stappen makkelijker te kunnen volgen.
2. Open het tabblad APM.
Opmerking Als u meerdere monitoren gebruikt, is het tabblad APM mogelijk niet beschikbaar.
3. Selecteer Ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer (APM) inschakelen en klik op OK.
Wanneer ik op de eerste link van google (dankzij Hahn) klik zie ik dat microsoft het bovenstaande uitlegt...Zo moeilijk is het niet en scheelt een installatie van 1.5 uur
Dit is puur omdat je systeem te oud is voor Windows xp waardoor deze een onderdeel niet standaard kan installeren/activeren. Het is een kwestie van 1 vinkje aanzetten.
Stap 1: ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer inschakelen
1. Klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Energieopties.
Opmerking Als u Windows XP gebruikt, klikt u op Klassieke weergave in het Configuratiescherm om deze stappen makkelijker te kunnen volgen.
2. Open het tabblad APM.
Opmerking Als u meerdere monitoren gebruikt, is het tabblad APM mogelijk niet beschikbaar.
3. Selecteer Ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer (APM) inschakelen en klik op OK.
Wanneer ik op de eerste link van google (dankzij Hahn) klik zie ik dat microsoft het bovenstaande uitlegt...Zo moeilijk is het niet en scheelt een installatie van 1.5 uur
Pagina: 1